Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
koncem dubna 2021 jsme dali požadavek na nový 5G modem na adresu Břekova Lhota 2-Dublovice. Požadavek byl zadán do systému a nestala žádná odezva. Po třech urgencích je 18.5.2021 a stav je stále stejný. Dnes opět telefonát do centra, kde pouze potvrdili, že požadavek je zadaný.
Požadavek je zadaný už téměř měsíc, ale výsledek je stále stejný. NIC.
Technik se neozval ani nikdo z podpory, aby vysvětlil zpoždění.
Péče o zákazníka je opravdu tristní. Vypadá to, že firmu jednotlivci nezajímají, ač na svých stránkách inzeruje vstřícnost zákazníkům.
Daniela Brůhová
instalace 5G modemu
Nainstalování 5G modemu a spuštění služby o kterou žádáme.
|
Tweet |
Pokud by se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.
Hezký den,
mrzí mne, že na řešení vaši objednávky čekáte už takto déle. Ráda stav vaši objednávky prověřím, budu k tomu však potřebovat konkrétní údaje, alespoň číslo objednávky a datum narození pro ověření.
Pro flexibilnější řešení nás můžete kontaktovat také emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová, Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.