Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50715Nečinnost při instalaci modemu a připojení internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2021, před 4 lety

Daniela Brůhová

Znění stížnosti

Dobrý den,
koncem dubna 2021 jsme dali požadavek na nový 5G modem na adresu Břekova Lhota 2-Dublovice. Požadavek byl zadán do systému a nestala žádná odezva. Po třech urgencích je 18.5.2021 a stav je stále stejný. Dnes opět telefonát do centra, kde pouze potvrdili, že požadavek je zadaný.
Požadavek je zadaný už téměř měsíc, ale výsledek je stále stejný. NIC.
Technik se neozval ani nikdo z podpory, aby vysvětlil zpoždění.
Péče o zákazníka je opravdu tristní. Vypadá to, že firmu jednotlivci nezajímají, ač na svých stránkách inzeruje vstřícnost zákazníkům.

Daniela Brůhová


Produkt

instalace 5G modemu


Požadované řešení

Nainstalování 5G modemu a spuštění služby o kterou žádáme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2021 10:35, před 4 lety

Pokud by se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2021 10:45, před 4 lety

Hezký den,
mrzí mne, že na řešení vaši objednávky čekáte už takto déle. Ráda stav vaši objednávky prověřím, budu k tomu však potřebovat konkrétní údaje, alespoň číslo objednávky a datum narození pro ověření.
Pro flexibilnější řešení nás můžete kontaktovat také emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová, Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 21:43, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 14:18, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.