Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na základě telefonátu společnosti Helvetia Apotheke jsem si za 99,- Kč objednal testovací zásilku vitamínů za 99,- Kč. Tato přišla kurýrem a já ji řádně uhradil.
Po určité době, aniž by cokoli přišlo, mi začaly chodit upomínky, že společnost u mě eviduje jakýsi dluh. Upomínky chodily každý měsíc a dluh se stále navyšoval. Následně společnost předala údajnou pohledávku inkasní společnosti a dluh roste. Nemá problém to zaplatit, ale z jakého důvodu a za co?!
Pokud někde (v telefonátu) byly skryté nějaké podmínky, které požadují další odběry za nějaké peníze, jedná se zcela jistě o neseriózní jednání vůči zákazníkům m(takto se chovají typičtí šmejdi, kterých je plá televize). Testovací balíček jsem si objednal v dobré víře, že se jedná o jednorázovou zásilku za 99,- Kč, kterou jsem řádně zaplatil. O dalších dodávkách jsem informován nebyl.
Určitě nejsem sám, kdo má s touto společností problém.
Děkuji Vám za podporu, s pozdravem
Josef Čelakovský
Vitamíny
Vzhledem k tomu, že jsem si objednal testovací balíček za 99,- Kč a nic jiného mi nebylo doručeno (nebydlím v místě trvalého bydliště), očekávám, že žádný dluh nevznikl a tedy nic nedlužím.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážený pane Čelakovský,
děkujeme za kontaktování na naší zákaznické lince, která je nejrychlejším způsobem vyřešení Vašim požadavků. Jak jsme Vás již informovali, tak Váš poslední e-mail bereme jako prohlášení a podklad ke spuštění reklamace. Jelikož od Vás nemáme podpis, nepředáme ho poště, počítejte tedy s tím, že Vás Česká pošta může vyzvat k návštěvě pobočky a podpisu reklamačního formuláře. To by Vás podpisem čestného prohlášení, o které jsme Vás žádali, odpadlo.
V případě potřeby Vás budeme v průběhu šetření informovat. Jinak můžete věc považovat za vyřízenou.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.