Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5072Zamítnutí plnění pojistné události 4143044134

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

Petr Kodet

Znění stížnosti

Pojistná událost -prasklé sklo u průmyslové pračky prádla. Po rozebrání a nafocení se zjistilo že hlavní závada je prasklá hřídel pracího bubnu. Nafoceno smluvním partnerem Kooperativy.Servisní technik sepsal poškozené díly a taktéž zasláno pojištovně. Pojištovna vyžadovala ale jak k prasknutí došlo ,což nelze určit a sám výrobce uvedl, že taková závada ještě v české a slovenské republice nebyla.Životnost této pračky je 8-10 let ,ale pokud se servisují tak je životnost 12-15let.Vlastní zkušenost.Pojištovna pouze podle fotografií usoudila ,že se jedná o opotřebení a únavu materialu. Na toto se vztahuje vyjímka z pojištění.


Produkt

Pračka IPSO HF304 na 30kg prádla


Požadované řešení

uznat pojistnou událost nebot nelze určit přesnou příčinu poškození hřídele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 17:30, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na soudního znalce z oboru. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Dále je důležité, jak je specifikována pojistná událost v pojistných podmínkách a jaké se k ní vztahují výluky. Doporučujeme sepsat nesouhlas s výsledkem pojistného šetření a požadovat vyplacení pojistného plnění v souladu s konkrétními články pojistných podmínek, které upravují nárok na vyplacení pojistného plnění. Zároveň je důležité rozporovat závěr společnosti o běžném opotřebení (nejlépe právě odborným posudkem, který by měl alespoň s vysokou mírou pravděpodobnosti určit příčinu události).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 15:46, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.