Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pojistná událost -prasklé sklo u průmyslové pračky prádla. Po rozebrání a nafocení se zjistilo že hlavní závada je prasklá hřídel pracího bubnu. Nafoceno smluvním partnerem Kooperativy.Servisní technik sepsal poškozené díly a taktéž zasláno pojištovně. Pojištovna vyžadovala ale jak k prasknutí došlo ,což nelze určit a sám výrobce uvedl, že taková závada ještě v české a slovenské republice nebyla.Životnost této pračky je 8-10 let ,ale pokud se servisují tak je životnost 12-15let.Vlastní zkušenost.Pojištovna pouze podle fotografií usoudila ,že se jedná o opotřebení a únavu materialu. Na toto se vztahuje vyjímka z pojištění.
Pračka IPSO HF304 na 30kg prádla
uznat pojistnou událost nebot nelze určit přesnou příčinu poškození hřídele.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na soudního znalce z oboru. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Dále je důležité, jak je specifikována pojistná událost v pojistných podmínkách a jaké se k ní vztahují výluky. Doporučujeme sepsat nesouhlas s výsledkem pojistného šetření a požadovat vyplacení pojistného plnění v souladu s konkrétními články pojistných podmínek, které upravují nárok na vyplacení pojistného plnění. Zároveň je důležité rozporovat závěr společnosti o běžném opotřebení (nejlépe právě odborným posudkem, který by měl alespoň s vysokou mírou pravděpodobnosti určit příčinu události).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.