Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50723Arogantní přístup řidiče vůči zásilkám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2021, před 4 lety

Kristyna Hudkova

Znění stížnosti

V Kopřivnici Za 1.neni normální aby řidič předal předem zaplacenou zasilku sousedům aniž by zákazník o tom věděl, za 2.jak je možné že řidič mluví se zákazníkem o jeho zasilce kterou zákazník zaplati a řekne mu ze bohužel nemá klíče tak řidič řekne že má ještě jeden balíček pro souseda tak že to nechá u souseda, vyloží zasilky zazvoní na souseda nedozvoni se ,nasedne do auta a nechá zasilku stát na mokre trávě před panelákem ?? Toto mi nepřijde normální chování a není to poprvé kdy řidič byl arogantní a neochotny vyhovět zakaznikovi, jiný řidič úplně v pohodě ,samozřejmě chápu že nejsme jediní kteří si objednávají přes službu ppl ale trošku chování a tolerance by panu řidiči neuškodilo


Požadované řešení

Aby byl dotyčný poučen jak se má k zasilkam a zákazníkům chovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2021 10:39, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 11:04, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 14:21, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.