Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednané a ZAPLACENÉ zboží jsem doposud nedostal, na moje 3 dotazy o objednávce jsem vždy dostal odpověď, že během 2 - 3 týdnů zboží obdržím. Když chci vrátit peníze musím na jejich stránkách nejdříve POTVRDIT PŘÍJEM ZÁSILKY!!! ale já jí neobdržel!!!
Datum objednávky Číslo objednávky Celkem objednávky objednávky
10. listopadu 2020 2011080040556330 445 Kč
objednávka žárovek, číslo objednávky 2011080040556330, levné automobilové mlhové světlomety - 2ks / hodně automobilových mlhových světel h11 led h8 2525 led mlhové světlo bílé super jasné 1200Lm DC 12V A18 h11 světlomet do auta levné automobilové mlhové světlomety - 2ks / hodně automobilových mlhových světel h11 led h8 2525 led mlhové světlo bílé super jasné 1200Lm DC 12V A18 h11 světlomet do auta levné automobilové mlhové světlomety - 2ks / hodně automobilových mlhových světel h11 led h8 2525 led mlhové světlo bílé super jasné 1200Lm DC 12V A18 h11 světlomet do auta levné automobilové mlhové světlomety - 2ks / hodně automobilových mlhových světel h11 led h8 2525 led mlhové světlo bílé super jasné 1200Lm DC 12V A18 h11 světlomet do auta Podíl Foto od dodavatele 2ks / Lot automobilové mlhové světlo H11 LED H8 2525 LED mlhové světlo bílé super jasné
vrácení peněz
|
Tweet |
Uhradil-li spotřebitel kupní cenu za zboží, má prodávající povinnost dodat zboží ve sjednaném termínu a na určené místo. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle ustanovení § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.