Společnost


YDD! Značkové Mobilní Centrum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5074Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

Pavel Příhůnek

Znění stížnosti

Dobrý den dne 27.10. 2014 jsem podal reklamaci telefonu, který jsem koupil 4 dny předtím. Nyní je to už 30 dní a firma mi poslala e-mal že prodlužují reklamaci o dalších 30 dní. Ve smlouvě sem drobným písmem našel že s tím souhlasím ve smlouvě, ale na hodně stránkách sem četl že je to na domluvě a že s tím musím výslovně souhlasit. Jak to tedy je?


Produkt

reklamace telefonuZopo ZP100S


Požadované řešení

Mám nárok na vrácení peněz?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 17:47, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Zákon o ochraně spotřebitele předpokládá dohodu v konkrétním případě, nikoli předtištěné ujednání v reklamačním protokolu nebo ujednání o prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace v reklamačním řádu. Spotřebitel musí mít vždy možnost se svobodně rozhodnout, zda na dohodu přistoupí nebo nikoli v tom konkrétním případě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 14:13, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.