Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#50744Neproplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2021, před 4 lety

Jan Kulich RNDr.

Znění stížnosti

Odeslal jsem 14942 Kč, ale neuvedl specif. symbol. Položky nebyly rozúčtovány (zaplaceny). Žádám o vrácení částky 14942 Kč. na účet. Děkuji. RNDr. Kulich Jan


Požadované řešení

Vrácení 14942 Kč na č.ú.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 14:11, před 4 lety

SIPO je obstaravatelská činnost České pošty, s.p., spočívající v inkasování plateb od fyzických osob ve prospěch právnických a dalších osob, které s poštou uzavřely smlouvu o obstarávání SIPO. Základní informace o této službě nalezne spotřebitel zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/sipo

Pokud některá z plateb nebyla provedena, je vhodné uplatnit reklamaci. Podle čl. 9.1. OPS je reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na pobočce České pošty, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, telefonicky na zákaznické lince ČP 840 111 244, příp. e-mailem na adrese sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz. Při reklamaci je potřeba sdělit důvod reklamace a předložit odpovídající platební doklad SIPO – Hotovost s podacími znaky České pošty, upomínku neuhrazených plateb SIPO s podacími znaky České pošty, platební doklad SIPO – Bezhotovost nebo potvrzení o platbě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.