Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den, dne 13.2.2021 jsem u vás zakoupila auto vw polo na pobočce v Liberci. Auto stálo na letních pneu a bylo mi slíbeno, že mi kola přehodí na zimní,abych mohla s autem jezdit. Kola mi přehodili,ale letní litá kola jsem nedostala, i přes to, že je mám psané ve výbavě ve smlouvě. Několikrát jsem kontaktovala ústředí v Praze s tím, že předají požadavek na pobočku v Liberci.Dne 8.3.2021 mi volali z Lbc, že mají pro mě litá kola. Tam jsem dostala pouze letní pneu a litá kola nikde! S tím, že se nám co nejdříve ozvou a litá kola dodají. Od té doby volám každý týden na ústředí v Praze,kde požadavek předávají dál a dál a nic se neděje a kola stále nemám.
Vw polo
Požaduji originál litá kola vw, která byla součástí vozu nebo peníze na koupi nových litých kol.
|
Tweet |
Jestliže kupujícímu věc nebyla dodána kompletně, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě, že by spotřebiteli v důsledku porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla škoda, měl by právo se domáhat náhrady této škody dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Vážená paní Plašilová,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení a z pobočky. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena, že kola již máte. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den, kola která jsem zaplatila s koupí auta jsem neobdržela, protože mi je prodali a dostala jsem kola ze škoda rapid,tzn že originál kola na vw jsem nedostala.Kola která jsem dostala neodpovídají ceně kol, které jsem původně zaplatila. Jsem velice nespokojená. U vaší společnosti jsem nakupovala poprvé a naposledy.
S pozdravem
Plašilová
Spotřebitel má nárok na dodání zboží (kol) v jakosti, na které se dohodl s prodejcem. Pokud bylo sjednáno, že dodána budou kola určitého výrobce, resp. určitého typu/modelu, je prodávající povinen dodat právě tato kola. Pokud tak neučinil, může spotřebitelka kola reklamovat a požadovat dodání kol v ujednané jakosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená paní Plašilová,
Vaši záležitost jsem opětovně řešila s kolegy z reklamačního oddělení a z vedení pobočky. Dostala jsem informaci, že ve chvíli, kdy jste řešila přezutí na zimní (potřebovala jste je okamžitě), kolegové na Váš návrh vyměnili Vaše kola (= kola zaplacená s koupí auta) za kola jiného vozu (které jste sama určila). Následně Vám byla dodána sada letních gum na alu kolech. Nyní tak máte sadu zimních na plechu a letní na alu. Záležitost tak byla ze strany naší společnosti uzavřena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.