Společnost


friocard-cz.careszdravs.com ; tonerinhelp.co

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50753Odstoupení od smlouvy uzavřené přes telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2021, před 4 lety

Petra Šťastná

Znění stížnosti

Dobrý den,
maminka dne 15.5.2021 na webové stránky pravděpodobně https://friocard-cz.careszdravs.com zadala telefonní číslo, aby ji firma kontaktovala ohledně zájmu o jejich preparát na snížení tlaku. Poté si prostřednictvím jejich opetátora objednala zboží Friocard 2+1 zdarma za cenu 1698Kč. Objednané zboží zatím neobdržela. Když jsem to včera zjistila a podívala se na recenze a našla jsem, ze výrobek není schválen a varuje před ním SUKL, chtěla jsem odstoupit od smlouvy, ale nenašla jsem kontakt, kam odstoupení zaslat. Na stránkách https://friocard-cz.careszdravs.com/ dole jsem našla odkaz "ochrana osobních údajů", kde byl možný název firmy: Společnost "Make Profit" a mail makeprofitlpp@gmail.com, na který jsem poslala odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím telefonu.
Nevím však, jestli tato adresa vůbec patří příslušnému prodejci ani zda toto odstoupení od smlouvy je dostačující. Zboží zatím dodáno nebylo a dopravce již oznánil, že jej zítra doručí. Máme v úmyslu zboží na dobírku nepřevzít a nezaplatit, ale nevíme, zda odstoupení od smlouvy bylo doručeno správné společnosti a je platné. Nechceme aby po nás prodejce vymáhal nějaké peníze za nepřevzetí objednaného zboží.


Produkt

Friocard


Požadované řešení

Chceme právoplatně odstoupit od smlouvy abychom zboží nemuseli od dopravce vůbec převzít a za zboží platit. Rádi bychom smlouvu vypověděli, jen nevíme komu výpověď zaslat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2021 14:46, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy, může spotřebitel od smlouvy odstoupit zásadně do jednoho roku a čtrnácti dnů.

V tomto konkrétním případě, kdy není možné zjistit provozovatele e-shopu, spotřebitel neobdržel formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, a navíc před předmětem kupní smlouvy varuje Státní úřad pro kontrolu léčiv, máme za to, že nepřevzetí zboží za situace, kdy spotřebitel před jeho doručením již zaslal (patrně) prodejci odstoupení od smlouvy, je možné a přiměřené.

Spotřebitel by však mohl být za této situace vystaven povinnosti hradit náklady na přepravu objednané věci od spotřebitele k podnikateli (tzn. za "zpáteční přepravu"). Povinnost jiné úhrady mu nevzniká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 12:44, před 4 lety

Společnost dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.