Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.5.2014 jsem v prodejně Deichmann v Klatovech zakoupil pámskou vycházkovou obuv za částku 419,- Kč. Po týdnu nošení se mi na botách samovolně při chůzi poničily podešve opatků bot, ve kterých jsem musela dojít. Jelikož do klatov nejezdím, a už mě jednou vyhodili při reklamování v jiné prodejně, tak jsem reklamovat jsem šel až dne 11.11.2014 do výše uvedené prodejny, kde byl se mnou sepsán reklamační protokol č. 0234953. Ihned po sepsání protokolu mi bylo řadovou prodavačkou sděleno, že reklamaci zamítá, jelikož usoudila, že věc byla používána i přes vadu.
1 313613 1|44 pánská vycházková obuv
V reklamačním protokolu bylo uvdeno že chci vrátit kupní cenu, protože jsem si v obchodě jinou obuv nevybral.
|
Tweet |
V tomto případě by musel spotřebitel rozporovat tvrzení, které je uvedeno na protokolu o vyřízení reklamace. Je pravdou, že spotřebitel by neměl používat věc po objevení vady, aby nedošlo k jejímu rozšíření. Za takové používání nelze považovat nutné dojití, ale skutečné používání obuvi v čase. Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, je možné se obrátit na soudního znalce, který existenci vady posoudí (i případné působení následného užívání). Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.ct/soudni-znalci.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Kontaktuje nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti a její následné uzavření.
Spotřebitel nám zaslal vyjádření společnosti:
Vážený pane Konope,
ještě jednou děkujeme za Váš e-mail i za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že celou záležitost prověřila oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann Klatovy, která s rozhodnutím prodejny o reklamaci souhlasí.
Daná reklamace probíhala v souladu s platným reklamačním řádem společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., který je rovněž v souladu s platnou českou legislativou.
Dle daného reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. platí, citujeme: "Společnost DEICHMANN-OBUV si dovoluje upozornit své zákazníky, že reklamační lhůtu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet."
Chtěli bychom Vás také informovat o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy plně kompetentní reklamace posuzovat a o těchto na místě rozhodovat.
Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však bylo rozhodnutí prodejny o reklamaci správné.
Daná skutečnost nás mrzí, v dané záležitosti Vám však bohužel nemůžeme více pomoci.
S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards
Mgr. K.Z.
Referentka oddělení koordinace prodeje pro ČR & SR
Referentin der Verkaufslenkung für CZ & SK
Sales coordination CZ & SK
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme. Pokud spotřebitel s odůvodněním reklamace nesouhlasí, bylo by nutné vytknutou vadu konzultovat se znalcem.