Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5076Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2014, před 10 lety

Jiří Konop

Znění stížnosti

Dne 4.5.2014 jsem v prodejně Deichmann v Klatovech zakoupil pámskou vycházkovou obuv za částku 419,- Kč. Po týdnu nošení se mi na botách samovolně při chůzi poničily podešve opatků bot, ve kterých jsem musela dojít. Jelikož do klatov nejezdím, a už mě jednou vyhodili při reklamování v jiné prodejně, tak jsem reklamovat jsem šel až dne 11.11.2014 do výše uvedené prodejny, kde byl se mnou sepsán reklamační protokol č. 0234953. Ihned po sepsání protokolu mi bylo řadovou prodavačkou sděleno, že reklamaci zamítá, jelikož usoudila, že věc byla používána i přes vadu.


Produkt

1 313613 1|44 pánská vycházková obuv


Požadované řešení

V reklamačním protokolu bylo uvdeno že chci vrátit kupní cenu, protože jsem si v obchodě jinou obuv nevybral.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2014 11:38, před 10 lety

V tomto případě by musel spotřebitel rozporovat tvrzení, které je uvedeno na protokolu o vyřízení reklamace. Je pravdou, že spotřebitel by neměl používat věc po objevení vady, aby nedošlo k jejímu rozšíření. Za takové používání nelze považovat nutné dojití, ale skutečné používání obuvi v čase. Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, je možné se obrátit na soudního znalce, který existenci vady posoudí (i případné působení následného užívání). Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.ct/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.12.2014 17:05, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Kontaktuje nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.

s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 18:24, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti a její následné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 14:01, před 10 lety

Spotřebitel nám zaslal vyjádření společnosti:

Vážený pane Konope,

ještě jednou děkujeme za Váš e-mail i za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že celou záležitost prověřila oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann Klatovy, která s rozhodnutím prodejny o reklamaci souhlasí.

Daná reklamace probíhala v souladu s platným reklamačním řádem společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., který je rovněž v souladu s platnou českou legislativou.

Dle daného reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. platí, citujeme: "Společnost DEICHMANN-OBUV si dovoluje upozornit své zákazníky, že reklamační lhůtu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet."

Chtěli bychom Vás také informovat o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy plně kompetentní reklamace posuzovat a o těchto na místě rozhodovat.

Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však bylo rozhodnutí prodejny o reklamaci správné.

Daná skutečnost nás mrzí, v dané záležitosti Vám však bohužel nemůžeme více pomoci.

S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards

Mgr. K.Z.
Referentka oddělení koordinace prodeje pro ČR & SR
Referentin der Verkaufslenkung für CZ & SK
Sales coordination CZ & SK

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme. Pokud spotřebitel s odůvodněním reklamace nesouhlasí, bylo by nutné vytknutou vadu konzultovat se znalcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.