Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#50763Informace o vyřízení reklamace AVRA21490598

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2021, před 4 lety

Matúš Repka

Znění stížnosti

Dobrý den
Byl jsem vracet zboží, a pán dané sluchátka převzal že to je v pořádku.
Skontroloval. Teď mi prišlo vyjadření že sa zamíta z důvodu znečištění, takže týmto chci vyjádřit neschopnost daného personál a prehodnocení !
Ide o pobočku v Dejvicich/ Praha

Repka Matúš


Požadované řešení

Schváleni produktu a vrácení financii.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 12:36, před 4 lety

Tuto stížnost uzavíráme. Je duplicitní se stížností ID 50762.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.