Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50766Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2021, před 4 lety

Veronika Fraňková

Znění stížnosti

18.5. 2021 volala operátorka s tím, že se zdražují služby a že díky ní to budeme mít dražší pouze o 300,- měsíčně. Nastavila nám jiný tarif. Druhý den voláme zpět na O2 a jiný operátor neví, že by v O2 zdražovali. Tarif bez problemů vrátil zpět. Paní by měla dostat postih za klamání zákazníka. Toto je naprosto nepřijatelné!


Požadované řešení

Postih paní operátorky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 08:50, před 4 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2021 09:03, před 4 lety

Dobrý den,

děkujeme za zprávu.
Vzhledem k tomu, že nejste vedená jako majitelka čísla ani správce služby ve smlouvě, nemám možnost vám k tomu poskytnout jakékoliv bližší informace. Obecně tak pouze můžu říct, že takovýto postup rozhodně správný není, pokud k němu skutečně došlo. Hovor jsem předal ke kontrole. Vyjádření následně zašlu panu Fraňkovi na kontaktní email.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 21:42, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 14:10, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.