Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
18.5. 2021 volala operátorka s tím, že se zdražují služby a že díky ní to budeme mít dražší pouze o 300,- měsíčně. Nastavila nám jiný tarif. Druhý den voláme zpět na O2 a jiný operátor neví, že by v O2 zdražovali. Tarif bez problemů vrátil zpět. Paní by měla dostat postih za klamání zákazníka. Toto je naprosto nepřijatelné!
Postih paní operátorky
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dobrý den,
děkujeme za zprávu.
Vzhledem k tomu, že nejste vedená jako majitelka čísla ani správce služby ve smlouvě, nemám možnost vám k tomu poskytnout jakékoliv bližší informace. Obecně tak pouze můžu říct, že takovýto postup rozhodně správný není, pokud k němu skutečně došlo. Hovor jsem předal ke kontrole. Vyjádření následně zašlu panu Fraňkovi na kontaktní email.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.