Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Potřeboval jsem ověřit podpisy a odeslat zástavní smlouvu na Katastr nemovitostí, po ověření měla paní, pobočka Ostrava-Vítkovice, naskenovat a odeslat dokument do datové schránky, za převod jsem zaplatil 210,-Kč, druhý den mě přišla zpráva, že byly přehozené strany a dokument Katastr nepřijal, šel jsem za stejnou paní, ta nevěřila, provedla opět konverzi, ale řekla že musím znovu zaplatit 210,-Kč, omluvila se, ale na platbě trvala.
Identifikátor první datové zprávy 17.5.2021: 908271076, druhý 19.5.2021: 909288943
Očekával jsem, že podruhé 210,-Kč platit nebudu, protože chyba nebyla na mé straně, ale paní která prováděla úkon.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.