Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Obracím se na vás s prosbou o prošetření doposud nevyřízené reklamace. U společnosti Mountfield, a.s., pobočka Plzeň Bory, jsem si v únoru 2014 zakoupil benzínovou sekačku SP 535 HW 4S/NTL 534 W. Od té doby jsem jí již 4x reklamoval a to pokaždé ze stejného důvodu, kolísavé otáčky, až samovolné vypnutí motoru.Čtvrtou reklamaci s požadavkem na výměnu sekačky jsem už zasílal korespondenčně na sídlo firmy Mirošovická 697, Mnichovice, a to se všemi kopiemi předchozích neúspěšných servisních zakázek. Od České pošty mám potvrzené doručení doporučené korespondence dne 23.10.2014. Do dnešního dne nemám vyměněnou sekačku.
Děkuji za prošetření a odpověď.
S pozdravem, Tomáš Strejc
strejctomas@gmail.com
Kopie Dopisu:
Mountfield a.s.
Mirošovická 697
Mnichovice 251 64
IČ: 25620991
V Měcholupech, dne 22. 10. 2014
Věc: Žádost o výměnu zboží
Dobrý den.
Vzhledem k předchozím neúspěšně vyřešeným zakázkám tímto oficiálně žádám o výměnu Sekačky SP 535 HW 4S/NTL 534 W.
Omlouvám se za strohé informace, ale jestli-že používám sekačku dle návodu a poté dle instrukcí vašich techniků a sekačka není schopná spolehlivě posekat malou zahradu u RD, tak nemá cenu nic dál rozepisovat.
Když i váš technik na místě viděl, že sekačka projevuje mnou uvedené závady a řekne, že je s vedoucím nakloněný pro výměnu sekačky, protože je kus vadný, ale vedení se tomu brání, tak co nato říct.
Přílohou zasílám doposud nasbírané dokumenty (14 listů).
Děkuji za odpověď a konečně kladné vyřízení požadavku.
S pozdravem,
Tomáš Strejc
Faktura FVT14/033/11/0486 ze dne 13.2.2014, podací lístek RR176780525CZ.
Výměnu zboží.
|
Tweet |
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě spotřebitel může od smlouvy odstoupit. Podmínkou pro počátek běhu lhůty je nutné prodávajícímu dodat vadné zboží nebo s ním jinak naložit dle jeho pokynů.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.