Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50774Zaplacený zájezd Invia .cz, a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2021, před 4 lety

Lubomír Švec

Znění stížnosti

11.05 2021 jsem zaplatil za dovolenou společnosti Invia 11190 kč na zájezd Džerba. Komunikoval jsem s paní Vatralovou, která se zapírala zaneprázdněním a následně se ujal pan Kamenický a výsledek žádný, jen mě odkázal na Blue Styl a vyřídím si problém s přesunutí zájezdu z 3.6.2021 na 10.6.2021, což mě z pracovních důvodů nevyhovuje.


Produkt

Zájezd 3.6.2021 na Djerba, hotel El..MOURADI Dj


Požadované řešení

Vrácení peněz a nebo náhradní řešeni s mým souhlasem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 16:06, před 4 lety

Ze stížnosti neplyne, jaký byl osud původně objednaného zájezdu. Budeme při řešení stížnosti vycházet z toho, že zájezd byl zrušen z důvodu pandemie nemoci COVID-19, a to pořadatelem zájezdu.

Pořadatel je oprávněn zájezd zrušit z důvodu mimořádné a nevyhnutelné okolnosti v místě pobytu či cesty. V návaznosti na to má spotřebitel nárok na to, aby mu byly všechny jím doposud uhrazené platby za zájezd vráceny ve formě peněžních prostředků, a to do 14 dnů od zrušení zájezdu pořadatelem (§ 2536a občanského zákoníku).

Spotřebitel nemusí akceptovat voucher, v tomto konkrétním případě (datum pořádání zájezdu od 3.6.2021 do 10.6.2021) má nárok na peněžní prostředky. Pořadatel, zrušil-li zájezd on sám a nikoliv spotřebitel, nemá nárok na vrácení peněžních prostředků.

Má-li být zájezd přesunut, musí s tím spotřebitel souhlasit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 14:30, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 16:52, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.