Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#5078Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2014, před 10 lety

Eva Knotková

Znění stížnosti

Dne 10.11.2014 jsem si objednala a také zaplatila pánské parfémy ve tvaru doutníků. Č. obj.1026951015.Do dnešního dne jsem neobdržela voucher.Z banky mám ověřeno,že platba proběhla a nevím v čem je problém?


Požadované řešení

Žádám o dodání parfémů, nebo vrácení peněz, tj. 149,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2014 13:38, před 10 lety

Splnila-li spotřebitelka svou část závazků, společnost je povinna vystavit ji voucher, který by ji měl přijt na e-mail nebo by měl být dostupný ke stažení prostřednictvím uživatelského účtu spotřebitele na internetovém portálu Rabator. Vzhledem k tomu, že není sjednána doba dodání voucheru, doporučujeme společnost vyzvat k plnění prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 15:48, před 10 lety

Paní Knotková zakoupila prostřednictvím našeho portálu slevový kupon na uvedené zboží, který byl řádně odeslán na emailovou adresu evaknot@seznam.cz, která byla zákaznicí uvedena v objednávce. Od okamžiku odeslání slevového kuponu je možné jej po přihlášení na náš portál berslevu.cz také volně stáhnout přímo z webu. Zákaznickou podporu paní Knotková nekontaktovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 14:48, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o reakci a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 09:23, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.