Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.11.2014 jsem si objednala a také zaplatila pánské parfémy ve tvaru doutníků. Č. obj.1026951015.Do dnešního dne jsem neobdržela voucher.Z banky mám ověřeno,že platba proběhla a nevím v čem je problém?
Žádám o dodání parfémů, nebo vrácení peněz, tj. 149,- Kč.
|
Tweet |
Splnila-li spotřebitelka svou část závazků, společnost je povinna vystavit ji voucher, který by ji měl přijt na e-mail nebo by měl být dostupný ke stažení prostřednictvím uživatelského účtu spotřebitele na internetovém portálu Rabator. Vzhledem k tomu, že není sjednána doba dodání voucheru, doporučujeme společnost vyzvat k plnění prokazatelným způsobem.
Paní Knotková zakoupila prostřednictvím našeho portálu slevový kupon na uvedené zboží, který byl řádně odeslán na emailovou adresu evaknot@seznam.cz, která byla zákaznicí uvedena v objednávce. Od okamžiku odeslání slevového kuponu je možné jej po přihlášení na náš portál berslevu.cz také volně stáhnout přímo z webu. Zákaznickou podporu paní Knotková nekontaktovala.
Prosíme spotřebitele o reakci a případné uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.