Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#50780Nedoručení zboží - klamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2021, před 4 lety

Jaroslav Hovorka

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.5.2021 obdržel potvrzení objednávky 3250796536 - 1ks Aku pila a 1ks akumulátoru.
Dne 14.5.2021 jsem dostal potvrzení, že uvedené zboží bylo právě připraveno k odeslání.
Dále jsem dostal zprávu pouze o odeslání akumulátoru, který došel.
Na sledování zásilky jsem zjistil, že pila je stále připravena na předání dopravci. Dne 19.5.2021 jsem telefonicky urgoval dodávku pily. Slečna mi sdělila "zboží je připraveno k předání dopravci, během několika dnů dorazí".
Dnes tj. 21.5.2021 jsem opět zavolal na zákaznickou linku a světe div se, slečna Z. mi sdělila, že mi byla objednávka rozdělena a pilu nedoručí. Mám pouze možnost vrátit akumulátor a sledovat až se AKU pila zase dostane na stránky a mám si ji znovu objednat.
Toto je ten Vaší firmou propagovaný zájem o zákazníka?
Kdybych se nezajímal tak se ani nedovím, že objednávka byla zrušena a omluvu. Jaroslav Hovorka


Produkt

Nedoručení zboží


Požadované řešení

jakmile bude zboží skladem, zašlete na moji adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2021 15:15, před 4 lety

Pokud došlo ze strany podnikatele dokonce k potvrzení objednávky, zjevně došlo k řádnému uzavření kupní smlouvy. Společnost zásadně nemá možnost zrušit jednostranně smlouvu, pokud k tomu nemá zákonný nebo smluvně stanovený důvod.

V souladu s § 2006 občanského zákoníku závazek sice může zaniknout, je-li dluh nesplnitelný, avšak dluh není nesplnitelný tehdy, pokud ho lze splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. V zásadě tak lze uvést na základě toho, co je uvedeno ve stížnosti, že spotřebitel má nárok na dodání předmětného zboží, neboť smlouva je i nadále platná a povinnost dodat zboží trvá. Bude-li prodlením s dodáním prokazatelně způsobena spotřebiteli škoda, lze ji požadovat z titulu náhrady škody způsobené porušením smluvní povinnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:45, před 4 lety

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:56, před 4 lety

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.