Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dne 13.5.2021 obdržel potvrzení objednávky 3250796536 - 1ks Aku pila a 1ks akumulátoru.
Dne 14.5.2021 jsem dostal potvrzení, že uvedené zboží bylo právě připraveno k odeslání.
Dále jsem dostal zprávu pouze o odeslání akumulátoru, který došel.
Na sledování zásilky jsem zjistil, že pila je stále připravena na předání dopravci. Dne 19.5.2021 jsem telefonicky urgoval dodávku pily. Slečna mi sdělila "zboží je připraveno k předání dopravci, během několika dnů dorazí".
Dnes tj. 21.5.2021 jsem opět zavolal na zákaznickou linku a světe div se, slečna Z. mi sdělila, že mi byla objednávka rozdělena a pilu nedoručí. Mám pouze možnost vrátit akumulátor a sledovat až se AKU pila zase dostane na stránky a mám si ji znovu objednat.
Toto je ten Vaší firmou propagovaný zájem o zákazníka?
Kdybych se nezajímal tak se ani nedovím, že objednávka byla zrušena a omluvu. Jaroslav Hovorka
Nedoručení zboží
jakmile bude zboží skladem, zašlete na moji adresu.
|
Tweet |
Pokud došlo ze strany podnikatele dokonce k potvrzení objednávky, zjevně došlo k řádnému uzavření kupní smlouvy. Společnost zásadně nemá možnost zrušit jednostranně smlouvu, pokud k tomu nemá zákonný nebo smluvně stanovený důvod.
V souladu s § 2006 občanského zákoníku závazek sice může zaniknout, je-li dluh nesplnitelný, avšak dluh není nesplnitelný tehdy, pokud ho lze splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. V zásadě tak lze uvést na základě toho, co je uvedeno ve stížnosti, že spotřebitel má nárok na dodání předmětného zboží, neboť smlouva je i nadále platná a povinnost dodat zboží trvá. Bude-li prodlením s dodáním prokazatelně způsobena spotřebiteli škoda, lze ji požadovat z titulu náhrady škody způsobené porušením smluvní povinnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.