Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#50783Pobočka Praha 512, náměstí Osvoboditelů 1409 Radotín Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 minut 42 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2021, před 4 lety

Olga Kališová

Znění stížnosti

Dobrý den,

podle info na webu https://www.postaonline.cz/detail-pobocky/-/pobocky/detail/15300
zavírá pobočka ve 16h.

Telefon ale opakovaně nikdo nebere (ani v jiné dny):
+420 954 215 300
+420 954 493 181

Ani pán na čísle 605 225 320 (bohužel si z minulosti nepamatuji jeho jméno, snad mi je sdělíte Vy?) mi hovor nezvedá.

Jde mi o jeden konkrétní problém s doručením doporučené pošty do vlastních rukou (služby DZ, UX, SA, EK). Mám info ze svých zdrojů, že adresát na adrese doručení žije a má též poštovní schránku.

Zkušenost při prvním doručení (den odeslání = 22.4.2021):
- obálka se vrátila s poznámkou paní J. V.: "nemá schránku" (!) cca dne 10.5.,

Zkušenost při druhém doručení (den odeslání = 13.5.2021):
- stále čekám na doručenku. Podací číslo: RR781862183CZ.

V úterý 25.5. jsem měla jet k adresátovi na služební cestu, ale je mařen můj úřední výkon tím, že adresátovi nebylo doručeno oznámení účelu mé služební cesty. Takže k němu nemohu jet.

Přeji si, aby se tímto mým podnětem někdo prokazatelně zabýval a podal mi zprávu o nápravných opatřeních. Domnívám se, že měsíc je dostatečně dlouhá doba na to, aby byla pošta doručena z Prahy 2 do Černošic.

Děkuji za reakci,

s pozdravem,
Kališová

Olga Kališová, MSc.
referent - vodní hospodářství Černošice
Městský úřad Černošice - Odbor životního prostředí
oddělení vodního hospodářství
Podskalská 19, 120 00 Praha 2

Tel.: +420 221 982 395
olga.kalisova@mestocernosice.cz
www.mestocernosice.cz


Produkt

Doporučená obálka do vlastních rukou, služby DZ, UX, SA, EK


Požadované řešení

Přeji si vysvětlení, co brání pracovníkům ČP doručit doporučený dopis.
Následně si přeji jeho doručení co nejdříve :-).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 15:07, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.