Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50791Přistýlka 90x200

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2021, před 4 lety

Petra Kováčová

Znění stížnosti

Objednala jsem si pristylku aloe Vera 5zon 4+1 140x200 a polštáře, objednávka přijata. Po 1 nebo dnech mi volá p. Petruvova Kateřina, že přistýlka aloe není a že mi nabízí za stejnou cenu Black diamond a za omluvu polštář a přikrývku tak jsem souhlasila. Konec konců hovor je nahrávám, můžete si to ověřit. Dnes přišla přistýlka ale 90x200 a ještě k tomu členství v klubu za 790 o kterém sem neměla ani páru a ani o něm paní nemluvila. Pouze o tom zda mi mohou kolegové volat.... No celý den píšu všude možně a volám a nic, nakonec mi volá paní a ta mi řekne, že to ona semnou nevyřeší, že to musí ta P. ale bohužel nikdo nebere tel a ani nikdo nereaguje na emaily. Co teď????


Produkt

Přistýlka Black diamond 90x200


Požadované řešení

Chci poslat pristylku 140x200 jak stojí v objednávce a hlavně když paní lhala, že aloe není a přitom mám email od pana z dormea, že je tak chci pristylku aloe a tadyto heblo 90x200 diamond ať si odvezete protože já poštovné platit nebudu za vás omyl neboli podvod


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 16:52, před 4 lety

Spotřebitel je povinen hradit jen ty produkty, které si od podnikatele objednal. Pokud si tedy spotřebitel členství v klubu prodávajícího neobjednal, ten nemá nárok požadovat po spotřebiteli proplacení členského poplatku.

Pokud přesto prodávající požaduje platbu za produkt, který spotřebiteli dodal, ačkoli si ho spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v případě, že už platbu prodávajícímu poskytl, mohl žádat vrácení této platby z titulu náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 16:04, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 13:45, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.