Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si pristylku aloe Vera 5zon 4+1 140x200 a polštáře, objednávka přijata. Po 1 nebo dnech mi volá p. Petruvova Kateřina, že přistýlka aloe není a že mi nabízí za stejnou cenu Black diamond a za omluvu polštář a přikrývku tak jsem souhlasila. Konec konců hovor je nahrávám, můžete si to ověřit. Dnes přišla přistýlka ale 90x200 a ještě k tomu členství v klubu za 790 o kterém sem neměla ani páru a ani o něm paní nemluvila. Pouze o tom zda mi mohou kolegové volat.... No celý den píšu všude možně a volám a nic, nakonec mi volá paní a ta mi řekne, že to ona semnou nevyřeší, že to musí ta P. ale bohužel nikdo nebere tel a ani nikdo nereaguje na emaily. Co teď????
Přistýlka Black diamond 90x200
Chci poslat pristylku 140x200 jak stojí v objednávce a hlavně když paní lhala, že aloe není a přitom mám email od pana z dormea, že je tak chci pristylku aloe a tadyto heblo 90x200 diamond ať si odvezete protože já poštovné platit nebudu za vás omyl neboli podvod
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen hradit jen ty produkty, které si od podnikatele objednal. Pokud si tedy spotřebitel členství v klubu prodávajícího neobjednal, ten nemá nárok požadovat po spotřebiteli proplacení členského poplatku.
Pokud přesto prodávající požaduje platbu za produkt, který spotřebiteli dodal, ačkoli si ho spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v případě, že už platbu prodávajícímu poskytl, mohl žádat vrácení této platby z titulu náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.