Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#50794Odmitnutí řešení škodné udalostí č.7690266

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2021, před 4 lety

Igor Grytsyk

Znění stížnosti

Dobrý den, taky patřím mezi nespokojené klienty, pořidil jsem si pojistnou smlouvu odpovědnosti za škodu vzniklou na majetku zaměstnavatele. Několik měsiců poté se stala nehoda, protijedoucí auto mi urazilo levé zpětné zrcatko, viníka jsem bohuzel nezastihl jelikož pokracoval v jizdě veselé dal.Nasledně bylo vše zdokumentovano a nahlašeno jako pojistnou událost.Potom to všchno začalo vlastně, njedříve jistý p. Hrdlička (likvidator) chtěl video zaznám jelikož fotky byli jako nedostačujicí důkaz a byli v tom nejasnosti, tím padem odmitl uznát nárok na finanční odskodnění. Dále jsem to řešíl se svím správcem posjitne smlouvy ktého mám uvedeného ve smlouvě, tam jsem se setkal bohužel opět s nezajmém rešit tuhle situaci, nebyla schopná ani mi to vysvětlita po domluvě kdy jsem vlastně byl osobně na pobočce Generali pojišťovny v ten den. Nakonec mi bylo řečeno že v nasledujicích dnéch se mi ozvé po tom co kontaktuje likvidatora té samé pojistné udalostí.Samozřejmě se ten nezájem se potvrdil a během týdne se mi nikdo neozvál.Nakonec to dopadlo tak že jsem se musel přípomenout sam a pani ani nebyla schopna zavolat nýdrž mi jen odpověděla formou sms kdy potrdíla zamitnutí nároku na finanční odskodnění.
Celý je to frustrujicí pro mě, protože vědět jak to celé dopadné tak tu pojistku nepořízují, v tomhle případě jsou to vyhozený peníze a jestě musím hradit škodu ze svýho.


Požadované řešení

Přezkoumání posjitné udalostí nebo vracení peněz za pojistku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 14:09, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 12:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.