Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Moravské Budějovice
Dobrý den,
včera 21.5 jsme nakupovali v BILLE. U prodeje uzenin byla nepříjemná obsluha. K pultu jsme přišly o půl 8 a paní bez jmenovky měla obrovský problém nás obsloužit. Stála naproti nám a koukala na nás se založenýma rukama a cekala ze odejdeme. Po nějaké době koukání nakonec přišla. Nezeptala se ani co si dáme, jen přišla a koukala na nás. Paní neměla ani rousku ani respirator.
Neochotná obsluha
Prosíme o kontrolu nošení respirátorů, zlepšení chování k zákazníkům !
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.