Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
22.5.2021 cca 17:50 jsme u pokladny č. 10 v pobočce Česká Lípa stáli skoro 10 minut u pokladny. Kromě č. 10 fungovaly ještě pokladna č. 9 a 1. Všude byly stejně dlouhé fronty. U naší pokladny bylo pomalejší tempo, ale to jsme zjistili až po několika minutách. Pokladní nás odkázala s naší stížností na informace. Tam nás nechali zase čekat a pak přišla paní vedoucí a řekla, že u pokladny byla začátečnice a měli jsme jet jinam. Já přece nevěděl, kdo je za pokladnu. Tak nevím, proč je na každé pokladně nápis o obsloužení do 5 minut. Nejde mi o 50 Kč, ale proč se chlubíte něčím, co nedodržíte.
I. Skalský
Omluva.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek/kompenzace nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně. Pokud by prodejce kompenzaci nabízel, ale ve skutečnosti nevyplácel mohl by se dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.