Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Při již druhé reklamaci septoboxu nám na prodejně 02 v Litoměřicích půjčili za 1000 Kč výpůjční septobox, který po zjištění doma nešel. Při jeho vrácení "vyštrachali ještě dva ale ani jeden nešel. Tentokrát to vyzkoušeli alespoň na prodejně. Řekli, že už další nemají. Když jsem chtěla paní vedoucí tak mi řekli, že ta je na dovolené a že jsou jediná prodejna na celé Litoměřice a že si musíme počkat než se vyřeší reklamace, že jsou všechny set-top-boxy půjčené. Zkoušela jsem to různě přes 02 podporu a nikde mi nechtěli pomoci. Opravdu mi mrzí, že jsem přešla od konkurence sem na O2. Byly mi slíbené služby lepší než jsem měla a hlavně jsme se těšili na sportovní utkání. Ted jsme bez TV vysílání a budeme čekat až se nám někdo bude věnovat. Pravda je na to 30 dní. Super. Taky mi bylo nabídnuta jednorázová sleva 200 Kč, ale co to řeší? V Litoměřicích měli obvolat 02 prodejny a sehnat nám náhradní a s omluvou ho přivést domů. To by bylo v pořádku, ale tohle jsem ještě opravdu nezažila ani u konkurence od které jsem odešla a už snad nikdy nezažiji. Pořád mi chodí nějaké hodnocení, ale chtějí jenom kladné. Jak napíšete záporné tak nikdo nereaguje.
nefunkční septobox ke služba TV 02
Je to druhá reklamace totožného septoboxu - požaduji úplnou výměnu septoboxu, v co nejkratší době, neboť těch návštěv v o2 prodejně Litoměřice bylo již dost.
Chci , aby služba TV 02 byla opravdu taková jak ji slibují. Nyní jen čekám a jsem bez tv vysílání.
|
Tweet |
Pokud reklamuje zboží spotřebitel, musí prodávající reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění. V rámci této lhůty musí stihnout vadu posoudit, o reklamaci rozhodnout, provést případnou nápravu a ještě spotřebitele o vyřízení reklamace informovat.
V případě reklamace zařízení obecně podnikateli nevzniká ze zákona povinnost poskytnout zařízení náhradní. Podnikatel se ale k tomu může zavázat smluvně.
Dobrý den, paní Svobodová,
je mi líto, že bylo potřeba Váš set-top box reklamovat. Na vyřízení reklamace máme zákonem stanovenou lhůtu 30 dní. V rámci reklamace je zařízení zasláno do autorizovaného střediska, kde jej prověří pracovníci autorizovaného servisu a výsledek uvedou do reklamačního protokolu, který je rozhodující pro posouzení reklamace.
V případě, že má prodejna k dispozici náhradní zařízení, je možné jej zákazníkům zapůjčit oproti složení vratné zálohy. I bez set-top boxu můžete vysílání sledovat například na chytrém telefonu, tabletu či na PC přes www.o2tv.cz.
Věřím, že Vaše reklamace bude vyřízena co nejdříve a budete s našimi službami spokojená.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Děkuji za reakci a vysvětlení, ale toto vše vím. Ted bych byla ráda, kdyby se pan Ing. Pospíchal vžil do mé situace. V únoru jsme přešli od konkurence k 02 za účelem lepších služeb.(hlavně sportovní utkání) a jak už se dočetl TADY není možné tu službu využít. Již podruhé jsme od února letošního roku septopbox reklamovali. Paní, která byla v Litoměřicích na prodejně si nás pamatuje, protože nás neustále honěli sem tam.Výpůjční mají, ale nevyzkoušené. Díky nám zjistili, že ani jeden nejde. Vaše společnost všude píše, že se chce zlepšovat, ale to asi nemyslíte vážně? Když vám člověk napíše něco negativního tak se nic neděje. Odpovíte, že máte na to až 30 dní a hotovo. Tomu já tedy neříkám zlepšení. Kdyby jste byli malí obchodníčci tak tohle by asi neprošlo abyste poslali zákazníka domů, že si musí počkat až do vyřešení reklamace. Oni ani nenabídli možnost sledování na jiném zařízení. Bohužel tu možnost nemám a musím se tedy asi modlit, aby reklamace dopadla dobře a netrvala 30 dní, ale jen třeba 21. Tak to jsem opravdu ještě nezažila. Líbilo by se vám to pane Ing. Pospíchale kdyby jste na to koukal z pozice zákazníka? Asi mi nic jiného nezbude než se poohlídnout jinde. Přesto děkuji za Váš čas a pomoc. Svobodová J.
K vyjádření spotřebitele uvádíme, že v případě uznané reklamace má nárok na náhradu ušlého zisku, který mu byl vadou na koncovém zařízení způsoben. V tomto případě by tedy mělo pravděpodobně dojít k ponížení částky, kterou spotřebitel hradí za služby, jež čerpá právě prostřednictvím koncového zařízení. Nemůže-li spotřebitel tyto služby čerpat, a je-li to zapříčiněno vadou koncového zařízení (což objasní výsledek reklamace), má spotřebitel podle našeho názoru nárok na poměrné snížení ceny hrazené za poskytované služby.
Poskytování náhradních zařízení, která musí být pochopitelně plně funkční a pokud možno stejné jakosti, je elegantní, avšak nepovinný způsob, jak se výše uvedenému upravování vyúčtování (z pohledu společnosti) "vyhnout".
Stížnost přeřazujeme nyní na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Svobodová,
zákazník má možnost vyjádřit svůj kladný i negativní názor a za zpětnou vazbu jsme rádi.
Uvedl jsem Vám lhůtu pro řešení reklamace zařízení, která je stanovena platnou legislativou - ta je platná pro velké i malé prodejce. Možnost sledovat vysílání na jiném zařízení je běžnou součástí poskytované služby O2 TV - osobně, kdybych měl set-top box v reklamaci, do doby vyřízení bych vysílání sledoval v telefonu či přes web www.o2tv.cz.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Spotřebitel nám zaslal prostřednictvím další stížnosti (ID 51004) další vyjádření, které přikládáme níže:
"Vážený pane Ing. P.,
to je pořád dokola. Nevím už jak to napsat, abyste tomu rozuměl. Letos v lednu jsme přešli od konkurence k vaší společnosti využívat službu TV. Bohužel se nám podruhé vrátil septopbox s tím, že tam nic nešli. A co mi? U nás to bohužel je poruchové dál. Vypadávají barvy, nejsou rozpoznat obličeje apod. Vám by se to líbilo? Takže během krátké doby jdeme reklamovat potřetí a naposledy. Pak přecházím někam jinam . Já už toho mám opravdu dost. Od počátku letošního roku jezdíme sem tam a výsledek žádný. Náklady stoupají a vy mi vlastně dáváte najevo, že se můžu koukat na pc atd. JÁ, ale chci plně využívat službu za kterou si platím. To je tak těžké? Myslela jsem si, že mi něco poradíte, ale nevede to tu k ničemu, naopak je mi to nepříjemné.
Požadované řešení: nový settopbox a nebo at přijede jejich technik (nebudu ho platit) a zjistí co se děje. Nechci zpoplatněného technika to si můžu objednat sama i bez těchto stížností.Chci KONEČNĚ využívat službu TV 02 kterou mám objednadou a za kterou řádně platím."
K poslednímu vyjádření společnosti doplníme, že náhradní čerpání služby (po dobu reklamace koncového zařízení) musí odpovídat svou jakostí (a provedením) původně sjednanému způsobu poskytování služby. Pokud je k náhradnímu způsobu poskytování služby potřeba další koncové zařízení - např. počítač - které ale společnost neposkytla a kterým spotřebitel vůbec nemusí disponovat, resp. může mít zájem počítač využívat k jiným aktivitám, než ke sledování TV, nejde o poskytnutí náhradního způsobu poskytování služby ve srovnatelné jakosti a provedení. Pokud není spotřebiteli poskytnut náhradní způsob čerpání služby ve stejné jakosti, má spotřebitel nároky popsané v našem vyjádření z 29. 5. 2021.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená paní Svobodová,
děkuji za Vaši reakci. Pro posouzení reklamace zařízení je rozhodující vyjádření specialistů z autorizovaného střediska uvedené v reklamačním protokolu.
Doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů snímek reklamačního protokolu, identifikační číslo využívané O2 TV z vyúčtování, Váš kontaktní telefon a informaci, jak se Váš set-top box zapojený. Potíže jsou na všech kanálech a zlobí živé vysílání, nahrávky i zpětné přehrávání? Jakou rychlost má Vaše internetové připojení (rychlost prosím změřte po kabelu přes www.speedtest.net)?
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, var.sym. : 5158673661, mobil 603712314, Potíže jsou na všech kanálech a zlobí živé vysílání.U ostat. nevím, jsme u vás krátce. Někdy to jde hodinu pak začnou vypadávat barvy tváří se to jako negativ (fotky) přepnutím do jiného HDMI a zpět - barvy opět naskočí. Dělá to tento septobox již od začátku. Při první reklamaci nám byl půjčen starší typ a ten byl bez problémů - žádné vypadání barev - nepřeskakoval. Takže to pravděpodobně musí být zrada v tomto septoboxu.
Vážená paní Svobodová,
děkuji za doplnění. Set-top box máte k připojen kabelem k modemu do portu LAN2? Zkoušela jste i tovární reset set-top boxu?
S internetovým připojím je vše v pořádku?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Ano, je připojen kabelem. Ano, tovární reset proběhl. Ano, int. připojení je v pořádku vaší spol. - techn. podpora odzkoušeno.
S pozdravem Svobodová Jitka
Vážená paní Svobodová,
děkuji za doplnění. Set-top box máte k připojen kabelem k modemu do portu LAN2? Zkoušela jste i tovární reset set-top boxu?
S internetovým připojím je vše v pořádku?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Vážená paní Svobodová,
děkuji za doplnění. Set-top box máte k připojen kabelem k modemu do portu LAN2? Zkoušela jste i tovární reset set-top boxu?
S internetovým připojím je vše v pořádku?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Ano na všchno jsem vám již odpovídala před 7 minutami tak tedy znovu:
Ano, je připojen kabelem. Ano, tovární reset proběhl. Ano, int. připojení je v pořádku vaší spol. - techn. podpora odzkoušeno.
S pozdravem Svobodová Jitka
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Svobodová,
omlouvám se, předešlá reakce se asi z důvodu technické chyby odeslala vícekrát.
Pokud potíže s obrazem pokračují, máte možnost set-top box otestovat na jiném zařízení, ať se vyloučí chyba na Vaší televizi?
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nezlobte se, ale jsem již otrávená tím jak se to vleče. Problém trvá. Nevyřešilo se to . Koupíme novou televizi a již to opravdu řešit nechci. Snad to pomůže.
Nezlobte se, ale jsem již otrávená tím jak se to vleče. Problém trvá. Nevyřešilo se to . Koupíme novou televizi a již to opravdu řešit nechci. Snad to pomůže.
Dobrý den, paní Svobodová,
já se na Vás nezlobím a věřím, že s novou televizí bude vysílání již v pořádku. S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.