Společnost


TonerPartner International AG

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50819Nevrácení zaplacené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2021, před 4 lety

Ondřej Bubník

Znění stížnosti

Dne 31.3.2021 jsem na webu WWW.TONERPARTNERI.CZ objednal sadu tonerů do tiskárny. Objednávku jsem uhradil platební kartou.

Protože tonery nebyly doručeny do avizovaných 3 dnů, volal jsem 7.4.2021 na zákaznickou linku. Zde mi nebyli schopni odpovědět, jestli zásilku již odeslali. Proto jsem objednávku telefonicky zrušil. Paní mě informovala, že peníze firma vrací až na konci čtrnáctidenní lhůty. Pro jistotu byl 7.4.2021 zaslaný i mail s odstoupením od objednávky.

Po 21 dnech, kdy mi stále nepřišla vrácená platba, jsem volal na zákaznickou linku. Dostal jsem informaci, že zákaznická linka mi není schopna podat žádnou informaci, protože potřebuje odpověď od centrály. Přislíbili, že se mi během dne ozvou. Nestalo se tak.
Pokusil jsem se firmu kontaktovat i prostřednictvím jejich kontaktního formuláře. To bylo bez odezvy.
Proto jsem druhý den volal opět. Se stejným výsledkem. "Musíte počkat na odpověď od centrály."
Dál jsem jim prakticky denně volal a průběžně posílal i shrnutí mailem.
Dnes 24.5.21 mi na zákaznické lince řekli, že žádné informace nedostanu a jestli něco chci, můžu se s firmou soudit.


Produkt

Tonery od TonerPartner International AG (www.tonerpartneri.cz). České webové stránky snadno zaměnitelné s renomovanou firmou TonerPartner


Požadované řešení

Vrácení zadržované částky za stornovanou obejdnávku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2021 12:05, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než je mu zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 15:28, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2021 15:57, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.