Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.11.2013 sem zakoupila synovi zimní boty v prodejně Deichmann,v únoru 2014 jsem šla boty reklamovat s tím,že na patě bota velmi tlačí a také se po obvodu rozlepuje.Paní mi taktně naznačila že syn má ŠMATLAVÉ NOHY a do záručního listu napsala,že reklamaci neuznává.Syn boty začal nyní opět nosit,ale bota praskla v podrážce ve dvou místech.Tak jsem dnes opět navštívila prodejnu Deichmann s tím ,že do boty teče.Paní mi reklamaci neuznala že syn má boty velmi ochozené a závady jsem si měla všimnout dřív.Nevím jak asi,když mám čtyři děti,to asi mam každému kontrolovat denně podrážky.Nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkala,musím říct že v Deichmannu už nekoupím ani tkaničky.Hrozně mě to mrzí vždy jsme byli spokojení s nabídkou a výběrem obuvi,obouvali jsme se tam celá rodina,ale tohle nebudu tolerovat.Synovi boty nás přišli 799kČ,za ty peníze je opravdu koupím kdekoli.Deichmann se opravdu pohoršil s kvalitou.
Bota je rozlepená po obvodu,má prasklé podrážky do kterých teče.Pánská zimní bota,číslo modelu 1 314935 1/43
Vrácení peněz
|
Tweet |
Vyskytne-li se na zboží v průběhu 24 měsíců vada, prodávající je povinen vadu odstranit, případně zvolit jiný postup souladný se zákonem. Je žádoucí, aby spotřebitel uplatnil reklamaci co nejdříve, pokud to ale neučiní, zákon s tím nespojuje žádnou sankci, protože spotřebitel má právo vytknout vadu v průběhu celé záruční doby. Spotřebitel by po objevení vady neměl věc dále užívat z důvodu, aby nedošlo k jejímu značnému rozšíření. V takovém případě by mohla připadat do úvahu spoluúčast spotřebitele (záleží na rozsahu), zamítnutí reklamace z tohoto důvodu je možné až v případě, ve kterém by vedlo následné užívání až ke zničení obuvi. Zároveň by prodavačka měla ve svém odborném posouzení výrobku odůvodnit, co naznačuje, že vada byla zhoršena dalším užíváním.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Kontaktuje nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
Využít lze i kontaktní formulář na našich internetových stránkách www.deichmann.com.
S pozdravem
Váš Deichmann tým
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.