Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15.4. jsem vytvořila objednávku na policový regál a 19.4. mi přišla smlouva do emailu. Slibované dodání bylo do 30.4., což se nestalo. Musela jsem napsat dotaz, jak se věci mají s mou objednávkou, protože omluvu za prošvihnutí termínu, ani žádné info nikdo nezaslal. Dočkala jsem se pouze slibů o dodání a výmluv o špatné dodávce, ačkoliv na stránkách stále uvádí produkt jako dostupný skladem. Když uplynuly čtyři týdny od objednání, rozhodla jsem se objednávku zrušit a bylo mi sděleno, že platbu dostanu do 2-4 pracovních dnů zpět, což se nestalo. Podle recenzí jsou tyto praktiky u Okay naprosto běžné, bohužel jsem od tak známého prodejce takové jednání nečelala.
Chci zpět své peníze. Bez žádných okecávek, falešných zdvořilostí, lží a výmluv.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
spotřebitel neuvádí čísla nákupních dokladů nebo jinou identifikaci, nemůžeme se tedy relevantně vyjádřit.
Tým OKAY.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost doplnit požadovaný referenční údaj za účelem řešení věci.
Přikládám číslo objednávky: 9921297170
Po zadání stížnosti mi ještě přišla do mailu odpověď na dotaz, proč peníze nepřišly, když jsem objednávku 18.5. Stornovala s tím, že peníze dorazí do 2-4 pracovních dnů. Prý byla platba odeslána minulý týden. Pracovních dnů je to tedy od 18.5. šest. Dnes je středa a „platba z minulého týdne” stále nikde.
Dobrý den,
dle interních informací byla platba zadána na refundaci přes on-line platební bránu a zpracována. O připsání peněz bude spotřebitelku informovat provozovatel brány. Dovolíme si upřesnit, že klientce bylo sděleno, že peníze obvykle dorazí do 2 - 4 dní ode dne doručení zmíněného potvrzení storna a refundace platby ze strany platební brány. Standardně platí, že peníze za stornované objednávky a odstoupení od kupní smlouvy vracíme v nejbližším výplatním termínu, nejdéle však do 14 dní ode dne dokončení požadavku.
Záležitost je za naši společnost již vyřízena a prosíme o její uzavření.
Děkujeme.
Tým OKAY.cz
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Potvrzení o připsání platby přišlo v pátek 28.5., předpokládám že tedy tento týden skutečně přijdou.
Mrzí mě, že se zákazník musí zdlouhavě dožadovat vyřešení problému.
Mnohokrát děkuji za vyřízení. Vážím si toho.