Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5083Neserioznost a klamání zakazniku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2014, před 10 lety

Zdenka Palenickova

Znění stížnosti

Dnes v 6.00 jsme chtěli zakoupit dětskou hračku - transformans
Cena byla 349,90
Při chůzi k pokladně jsme tu samou hračku viděli v dalším regálu -5ks za cenu 279
U pokladny nam byla na počítána cena přes 650 Kč
Po domluvě s pokladní jsme se s hračkou vrátili a řešili dále s pracovníky přímo na míste
U ceny 279 nam byl řečeno ze to tam někdo omylem odložil- 5 ks
U ceny 349,90 uz toto neslo použit jelikož hraček tam s touto cenou byl plny regál
Pracovnice s nami šla k info s tim ze nam hračka bude prodána za cenu uvedenou v regálu
Poté co zjistila ze jsme hračku jeste nezaplatili sdělila ze ted uz si ji musí e koupit za jinou cenu. Jsme rozčarování takovým přístupem a považujeme to za vědome klamání spotřebitelů
Pokud bychom si hračku zakoupili za 650 Kč vse by pro obchod bylo ok
Pokud bychom u pokladny zaplatili a šli reklamovat hračku bychom měli za 349
Pro nás je to velmi neseriózní jednání


Požadované řešení

Nejsem stezovatel je to ma první stížnost
Myslím ze tesco by mělo vyvodit důsledky
A zároveň i řešit tuto situaci protoze sice vím ze. Negativni reklama je také reklama jen si nejsem jista zda o takovou reklamu jakou jim budu delat ja stoji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 11:54, před 10 lety

Vystavení zboží se považuje za nabídku na uzavření smlouvy. Touto nabídkou je prodávající vázán. Zároveň je prodávající povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Spotřebitelka se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 14:28, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.