Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50839Neprustřelná reklamace a zrušení služeb,pořád dochází k odčerpavaní z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2021, před 4 lety

Martin Nakladal

Znění stížnosti

Dobrý den,

kromě toho že je tato služba ve sve podstatě nefunkční (budiž) proces zrušení účtu a platební povinnosti je šikovně nastavena že to takřka nelze. Odvolavají se zaslaním (papírove) žadosti o zrušení učtu, bohužel adresa neznámá.Taková hlava 22.

Mezi tím 22.5 došlo k odčerpaní dvou častek ve prospech společnosti SGSTUN.COM sidlem v bulharsku. v hodnote 1659kc

zde komunikace se supportem



Nina (Support)

19. 4. 2021 9:34 SELČ

Ahoj potkan2,

děkujeme za tvou zprávu.

Jak ti bylo dne 26.03.2021 potvrzeno:

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 2021-05-02

Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobozuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.

V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.

Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:

https://secure.paidwings.ch/loginnow/25956019/4609f428b8dfd5abe1bd56d4fd1b3a1d


Veškeré poplatky spojené s platbou hradí plátce.

Jak bylo dohodnuto v našich smluvních podmínkách, tvé členství je vypovězeno, pokud nám svou výpověď zašleš nejpozději 14 dní před datem jeho automatického prodloužení. Pokud své členství nevypovíš během této lhůty, tvé členství se automaticky prodlouží o další zúčtovací období.

Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlásit jako prémiový člen!

Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!

S pozdravem,
Nina


Požadované řešení

Rad bych se dobral zrušení služby a vrácení penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 10:35, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.

Výpověď je třeba zaslat ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Bude tedy třeba zjistit, kdy byla smlouva uzavřena a po jakých obdobích se obnovuje. Zjištění tohoto data musí spotřebitel "vypátrat" sám (např. přes e-mail, kterým mu bylo potvrzeno členství atd.). Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 16:22, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2021 15:56, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.