Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dvakrát v tomto týdnu mě pan C. a paní H. otravovali svýmy hulvátskými výlevy typu ukažte kabelku, jděte dozadu na základě sebemenším důkazů o tom, že bych něco kradla a to jen proto, že prý se mi u pokladny pohnula kapsa od kabelky - je to hnus, když tak neprofesionální lidé kazí docela vysokou úroveň Vaší firmy - je mi líto, že letitití zákazníci odcházejí jinam a já udělám totéž rozčílilo mě to tak, když výlevy paní H. typu kdo křičí nejvíc krade a podobně musím za dvacet let co navštěvuji blanenský Kaufland poslouchat - je mi z toho zle a je nás víc - stála jsem za pokladnou a takto se rozčilovalo za hodinu několik lidí - jak může tak prosperující firma zaměstnávat takové hulváty - to je vše co jsem Vám chtěla říct Odehnalová
Vyměňte svoje hlídače za profesionální a budou všichni spokojeni
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.