Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50840Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2021, před 4 lety

Djordje Zurovac

Znění stížnosti

Dobrý den,
koupil jsem od čínského výrobce Ulanzi za výhodných podmínek fotografické náčiní pro vlogging. Získal jsem tracking number a zásilku 12 dní sledoval, ze Shenzenu až na Ruzyni. Zde ji převzala firma ECOLOGISTICS, s.r.o. která ji měla zaslat prostřednictvím PPL na moji adresu. Zásilku jsem dále sledoval na stránkách PPL, ta se mnou komunikovala prostřednictvím webového chatu, ale zboží zaslala na jinou adresu, prý si to přál odesilatel, firma ECOLOGISTICS!!!.
Emailem jsem informoval jak firmu Ulanzi, tak firmu ECOLOGISTICS, zatím bez výsledku. Uvedené společnosti na svých stránkách neposkytují žádné kontaktní informace ani neposkytují informace o svých pracovnících. U PPL je osobou odpovědnou za reklamace jakýsi M.P. ale i ten je nedobytný. Obě jmenované firmy jsou i v rejstříku firem justice.cz
Děkuji za pomoc.


Produkt

Jsou uvedeny v neveřejné části


Požadované řešení

Požaduji dodat stejné zboží, nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2021 14:53, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 15:22, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 16:46, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.