Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
koupil jsem od čínského výrobce Ulanzi za výhodných podmínek fotografické náčiní pro vlogging. Získal jsem tracking number a zásilku 12 dní sledoval, ze Shenzenu až na Ruzyni. Zde ji převzala firma ECOLOGISTICS, s.r.o. která ji měla zaslat prostřednictvím PPL na moji adresu. Zásilku jsem dále sledoval na stránkách PPL, ta se mnou komunikovala prostřednictvím webového chatu, ale zboží zaslala na jinou adresu, prý si to přál odesilatel, firma ECOLOGISTICS!!!.
Emailem jsem informoval jak firmu Ulanzi, tak firmu ECOLOGISTICS, zatím bez výsledku. Uvedené společnosti na svých stránkách neposkytují žádné kontaktní informace ani neposkytují informace o svých pracovnících. U PPL je osobou odpovědnou za reklamace jakýsi M.P. ale i ten je nedobytný. Obě jmenované firmy jsou i v rejstříku firem justice.cz
Děkuji za pomoc.
Jsou uvedeny v neveřejné části
Požaduji dodat stejné zboží, nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.