Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#50842Podvodné jednání - neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2021, před 4 lety

Jaromír Olejár

Znění stížnosti

Ve vyúčtování za květen 2021 od operátora O2 neoprávněně strhnuta platba ve výši 99,-Kč - platba přes SMS, aplikace, hry, sociální sítě - ComGate Payments.
Datum a čas platby: 17.5.2021, 20:59
Na tento den nemám v telefonu žádnou odchozí sms.

Dne 18.5. v čase 14:05 z čísla 90302 příchozí sms - předplatné 99Kč/týden. Pošli ano pro objenání na 90302. Brain-teacher.
18.5. v čase 14:06 z čísla 90302099 příchozí sms - cena zprávy 99 Kč s DPH za službu Brain-Teacher. Pro zrušení pošli sms ...

ANI NA JEDNU SMS JSEM NEREAGOVAL, NEODEPSAL. Z MÉHO MOBILU NEODEŠLO NIC.
Přesto je účtována platba třetích stran.


Produkt

SMS z telef. čísla 90302 a 90302099, Brain-Teacher. Neoprávněněn účtováno 99,- Kč.


Požadované řešení

Žádám vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2021 09:35, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2021 13:20, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás. Poskytovatelů technologie je více. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme vše ověřit a reklamaci vyřešit za vás, částku vám případně rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2021 13:54, před 4 lety


Jaromír Olejár

Reakce společnosti - reaguji na Vaši odpověď :
- uvádíte: S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás.

Údaje jsem uvedl:
- ve vyúčtování je jasně napsáno: platba ve výši 99,-Kč - platba přes SMS, aplikace, hry, sociální sítě - ComGate Payments
TAKŽE PLATBA BYLA ZPROSTŘEDKOVÁNA SKRZE COMGATE PAYMENTS

- dále uvedeno: z čísla 90302 příchozí sms - předplatné 99Kč/týden. Pošli ano pro objenání na 90302. Brain-teacher
BLIŽŠÍ UPŘESNĚNÍ ZE DVOU SMS NEMÁM NEŽ - BRAIN-TEACHER

Toto je uvedeno v mé stížnosti, co chete více? Vaše odpověď je nedostatečná.

Ing. Jaromír Olejár

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2021 08:13, před 4 lety

Dobrý den, požádám Vás, zašlete nám dané vyúčtování na email: podpora@comgate.cz společně s číslem účtu na který chcete částku za sms vrátit.
Dané služby zablokujeme, reklamaci se společností u které došlo k aktivaci vyřídíme a peníze Vám vrátíme.
Hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.5.2021 23:00, před 4 lety


Jaromír Olejár

DObrý den, děkuji za vyjádření, požadované zašlu na uvedený email.

PS: .....já se pod mou odpověď podepsal, u Vás komunikuji s někým .... nikým ....NEMO???

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2021 12:41, před 4 lety

Viz komunikace s klientem. Bude dořešeno standardně skrze zákaznickou linku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:48, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2021 19:58, před 3 lety


Jaromír Olejár

Společnost se se mnou spojila prostřednictvím emailu, dne 7.7.2021 příchozí částka na můj účet 198,- Kč.
Až z emailu od společnosti jsem se dozvěděl, že byly strhnuty dvě částky ve výši 99,- Kč.

Díky tomuto vebu "jsem vyhrál" boj s nepoctivostí, děkuji.

S pozdravem všem a ..... nevzdávejte boj .....Jaromír

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 10:28, před 3 lety

Dobrý den, jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoc zprostředkovat reklamaci.
Hezký den, tým ComGate payments.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 14:33, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.