Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Ve vyúčtování za květen 2021 od operátora O2 neoprávněně strhnuta platba ve výši 99,-Kč - platba přes SMS, aplikace, hry, sociální sítě - ComGate Payments.
Datum a čas platby: 17.5.2021, 20:59
Na tento den nemám v telefonu žádnou odchozí sms.
Dne 18.5. v čase 14:05 z čísla 90302 příchozí sms - předplatné 99Kč/týden. Pošli ano pro objenání na 90302. Brain-teacher.
18.5. v čase 14:06 z čísla 90302099 příchozí sms - cena zprávy 99 Kč s DPH za službu Brain-Teacher. Pro zrušení pošli sms ...
ANI NA JEDNU SMS JSEM NEREAGOVAL, NEODEPSAL. Z MÉHO MOBILU NEODEŠLO NIC.
Přesto je účtována platba třetích stran.
SMS z telef. čísla 90302 a 90302099, Brain-Teacher. Neoprávněněn účtováno 99,- Kč.
Žádám vrácení platby.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás. Poskytovatelů technologie je více. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme vše ověřit a reklamaci vyřešit za vás, částku vám případně rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments
Reakce společnosti - reaguji na Vaši odpověď :
- uvádíte: S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás.
Údaje jsem uvedl:
- ve vyúčtování je jasně napsáno: platba ve výši 99,-Kč - platba přes SMS, aplikace, hry, sociální sítě - ComGate Payments
TAKŽE PLATBA BYLA ZPROSTŘEDKOVÁNA SKRZE COMGATE PAYMENTS
- dále uvedeno: z čísla 90302 příchozí sms - předplatné 99Kč/týden. Pošli ano pro objenání na 90302. Brain-teacher
BLIŽŠÍ UPŘESNĚNÍ ZE DVOU SMS NEMÁM NEŽ - BRAIN-TEACHER
Toto je uvedeno v mé stížnosti, co chete více? Vaše odpověď je nedostatečná.
Ing. Jaromír Olejár
Dobrý den, požádám Vás, zašlete nám dané vyúčtování na email: podpora@comgate.cz společně s číslem účtu na který chcete částku za sms vrátit.
Dané služby zablokujeme, reklamaci se společností u které došlo k aktivaci vyřídíme a peníze Vám vrátíme.
Hezký den.
DObrý den, děkuji za vyjádření, požadované zašlu na uvedený email.
PS: .....já se pod mou odpověď podepsal, u Vás komunikuji s někým .... nikým ....NEMO???
Viz komunikace s klientem. Bude dořešeno standardně skrze zákaznickou linku.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost se se mnou spojila prostřednictvím emailu, dne 7.7.2021 příchozí částka na můj účet 198,- Kč.
Až z emailu od společnosti jsem se dozvěděl, že byly strhnuty dvě částky ve výši 99,- Kč.
Díky tomuto vebu "jsem vyhrál" boj s nepoctivostí, děkuji.
S pozdravem všem a ..... nevzdávejte boj .....Jaromír
Dobrý den, jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoc zprostředkovat reklamaci.
Hezký den, tým ComGate payments.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.