Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávala jsem v září zboží za 3027,-, ikdyž jsem ho zaplatila, nepřišlo.. Volala jsem několikrát na infolinku a přišla mi sms od pana S., že mi zavolá později, přesto to neudělal. Po dalším týdnu jsem se dovolala a byl úplně zaskočený, že to dá do pořádku a hned to vyřeší s tím, že mi druhý den zavolá... Od té doby se nikdo neozval a telefon nikdo nebere ani nereagují na vzkazy. Teď jsem už hledala na internetu informace a narazila tady na řadu stížností, což mě ještě více zarazilo. Kdyby mi to zboží, alespoň poslali.
objednávala jsme hlavně kosmetiku Eveline
Chci vrátit peníze. Původně jsem chtěla jen poslat zboží, ikdyž to déle trvá, al obávám se, že žádné zboží ani nemají...
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku z důvodu prodlení a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Společnost Foglik s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Z trestněprávního hlediska je možné připojit se k trestnímu oznámení na Policii ČR. Poté budou orgány činné v trestním řízení posuzovat, zda došlo ke spáchání trestného činu.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a
občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.