Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Blessrose jsem si objednala dva produkty, z nichž jeden naprosto neodpovídá tomu, co jsem si objednala. Objednala jsem si svetřík a přišla mi nějaká silonová halena o maximálních rozměrech. Na balíčku, který mi dorazil však figurovala firma YunExpress, o jejíž existenci jsem do doby doručení balíčku neměla vůbec tušení. Firma Blessrose ve svém eshopu píše, že máme nejdříve kontaktovat jejich centrálu, že mají spousty poboček na celém světě. Bohužel se obávám, že jsem se stala obětí podvodné firmy, která si vezme peníze - nemalou částku - a dodá nehorázné zboží. Jsou to podvodníci a já nevím, na koho se obrátit. Bohužel, co čtu stížnosti na tuto firmu - se obávám, že budě podvádět dál, protože se asi nikomu nechce podávat trestní oznámení kvůli svetříku či zimní bundě... byla bych moc ráda za každou radu. Zvažuju toto vše nahlásit České obchodní inspekci a taky České televizi jako podnět k řešení problému. myslím si, že bychom se nestačili divit...děkuju za radu, za pomoc. Pěkný den, Koudelková
V-Neckline Color Block Casual Loose Regular Shift Sweaters (1675688616) COLOR=Multicolor SIZE=M
Vrácení peněz za zboží, které neodpovídá objednávce dle reklamní fotografie
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.