Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Moji důchodci rodiče nevěděli, jestli zrušit internet od O2 na adrese, kde jej nepožívají nebo si ho přeložit, poradil jsem jim ať si ho přeloží, protože smlouvu s O2 mají dlouho a mohou jí pak kdykoli bez sankcí zrušit. Kdybych věděl, co se na ně chystá šel bych na prodejnu s nimi.
1) Podepsali smlouvu na splácení modemu za 6000,-! Kč na 5 let!. Plán, že mohou kdokoli odejít bych pryč. Byla jim podána lživá informatice, že jejich současný model nebude nefungovat. Za mě se tedy jedná o podvod. Ve smlouvě podepsali, že modem převzali fyzicky, i přes to že ho ještě nemají. Mám plánu jim doporučit ať model za žádných okolností nepřebírají.
2) Byla jím zřízena služba 02 Serurity na doba za 59,- měsíčně, o čemž vůbec nevěděli. Za mě další podvod.
3)byl jim změněn tarif na jiný v podstatě stejný, ale nově nazvaný a já si nejsem jistý jestli mají právo odstoupit bez sankcí, přestože internet od O2 už mají roky.
4) okamžitě po opuštění prodejny, mi volali nešťastní rodiče, že mají modem za 6000 a že nevědí, co mají dělat. Okamžitě jsme urgovali vše zrušit včetně veškerých smluv s O2,což se prý stalo, ale jenom jako interní požadavek O2. Nám o tomto požadavku žádné potvrzení O2 nedá.
Myslel jsem, že doba šmejdsých praktik na důchodcích je s novými zákony z roku 2020 pryč, jak moc jsem se spletl.
Pokud všechny smlouvy, co rodiče na prodejně podepsali nebudou okamžitě zrušeny, mám v plánu jim poradit,že se budeme bránit právně proti spáchání podvodu. Přesnou formulaci budu znát až se poradím s právníky.
Internet HD Bronzový
Okamžité zrušení všech smluv s O2.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Hezký den,
je mi líto, že takto situaci vnímáte. Abychom se na to mohli blíže podívat, bude potřeba, aby nás kontaktovala přímo majitelka služby, o kterou se zde jedná. Kontaktovat nás může přes email info@o2guru.cz s doplněným číslem služby a celým datem narozením, pro ověření.
Náležitosti, které se podepisují na prodejně se vždy potvrzují právě podpisem a pokud něčemu zákazník nerozumí nebo mu není jasné, má vždy možnost se zeptat. Odstoupení od nákupu je možné do 14 dní, pokud se nejedná o objednávku z prodejny.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Vaši společnosti už jsme kontaktovali, ta nám ústně dotvrdí, že výpovědi jsou v systému zaevidované, to je vše. Dál cesta nevede.
Děkuji dTestu za odkaz na mimosoudní řešení sporu, pravděpodobně je využiji.
Dále se zeptám zda budou ochotní rodiče mluvit o tom, co se jim stalo a v případě, že ano, kontaktuji pana Tunu z pořadu a Dost!. To, co se nám stalo, mi přijde jako typický příběh z jeho pořadů. Podstrčení smlouvy na splácení drahého modemu, je evidentně praktika na uzamčení zákazníků. Chci aby ostatní obyvatelé ČR byly varování, že bez odborné podpory vůbec nemají do prodejen O2 vstupovat.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Hezký den,
je možnost to prověřit přímo s majitelkou, která se s námi může kdykoliv spojit. Jelikož to zde v tomto případě není, prosím o uzavření.
S pozdravem
Monika Morysová
S ohledem na vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít.