Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o eshop s prodejem vín a dalších nápojů.
Na první pohled to vypadá jako spolehlivý eshop, opak je však pravdou.
Zboží bylo zakoupeno, zaplaceno. Komunikace žádná. O termínu dodání jsem se musel dotazovat, načež mi bylo odpovězeno, že lhůta pro dodání zboží je přes dva týdny, ani tento termín však nebyl dodržen. Zahájil jsem tedy odstoupení od smlouvy přes jejich reklamační středisko. Bylo mi sděleno, že se tento požadavek vyřizuje, avšak bez úspěšného konce. Peníze mi vráceny nebyly, ani po několika upozorňujících emailech z mé strany. Telefony nikdo nebere. Na Facebooku mažou komentáře, tak aby vše vypadalo v pořádku, jsou vidět pouze mračící se smajlíky, které smazat nedokážou. Prosím nekupovat zboží a nepodporovat tento eshop. vypadá to, že se na tento eshop nachytalo mnhem více lidí. Recenze na googlu ani na jiných stránkách nejsou, proč asi...
Šumivé víno různých druhů
Finanční vyrovnání vynaložených nákladů. tzn. vrácení zaplacené částky za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.