Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#50859Zavádějící cena na webu k akčnímu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2021, před 4 lety

Monika Burešová

Znění stížnosti

Dobrý den,

když jsem se podívala na Váš leták abych zakoupila, jakožto každý týden u Vás maso, mě pobavila informace o cenně vepřové krkovice. Ta by měla podle Vašeho letáku stát 204,90 a s 56% slevou za 89,90 Kč. Za prvé nesedí mi procenta a za druhé nevím ze kterého prasátka by ta krkovička byla. Může se to jevit jako klamání spotřebitele.


S pozdravem Vaše věrná zákaznice Monika Burešová


Požadované řešení

Asi řešení již nelze uvést. Leták je již vytištěn


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2021 15:00, před 4 lety

Pokud jde o uvedenou cenu výrobku, cena zboží po odečtení 56 % byla uvedena správně.

Pokud jde o označení masa:
Při nabízení vepřového masa je nutné, aby byla uvedena země nebo místo původu masa. To vyplývá z § 8 odst. 1, písm. b) zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů a dále také ze čl. 5 nařízení Komise (EU) č. 1337/2013.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2021 14:38, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 15:55, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2021 21:26, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.