Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Maximální nespokojenost dodání pondělního čsopisu PŘEKVAPENÍ,půl roku mám předplatné časopisu,zpočátku byl časopis dodán na adresu v pondělí,poté dost často až v ůterý a nyní dne 26.5.2021(STŘEDA)nedodán vůbec.Mám zaplacen další půl rok ale moc mne mrzí že jsem si to předplatila,po těchto zkušenostech bych si raději šla do obchodu časopis koupit s tím že v pondělí ho budu mít.Šulcová Pavlína
Žádám o vysvětlení z jakého důvodu není časopis dodáván včas.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.