Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již podruhé se mi stalo, že mi nebylo, u firmy Humanic, prodáno zboží za uvedenou cenu s argumentací, že se někdo spletl a cenu uvedl jinou. Zboží bylo v bestselleru a ještě na zboží měla být udělena sleva 20%. Při placení na pokladně nám bylo řečeno, že cena je jiná a že zboží nemůže být prodáno za uvedenou cenu s argumentem, že by rozdíl ceny musely doplatit prodavačky. Tento problém se mi na pobočce firmy Humanic OČ Šestka stal již podruhé. Argument, že musí prodat zboží za uvedenou cenu nestačil.
Pánská obuv zn. Mustang
Prověřit pobočku firmy Humanic, aby prodávala zboží za udání ceny.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, stížnost zákaznice jsme prověřili v uváděné pobočce, dle vyjádření vedoucí prodejny došlo ze strany prodávajícího k pochybení, za které se zákaznici velice omlouváme. Personál prodejny byl v tomto ohledu poučen a informován. Rádi bychom tuto chybu napravili, zákaznici můžeme nabídnout dodatečnou slevu na výrobek. Zákaznice se může dostavit do prodejny (s kupním dokladem), sleva bude dodatečně dorovnána. Prosíme o předání informace zákaznici.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem
Martina Vlkanovová
HUMANIC CZ
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o dalším vývoji řešení případu, popřípadě mohla stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.