Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50878Nedoručení zboží na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2021, před 4 lety

Martin Jirsák

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zboží v eshopu a jako dopravce zvolil PPL. Zásilka byla vyexpedována a předána dopravci, o všem jsem dostal zprávu emailem. V den doručení (2. den), mi přišla SMS o času doručení 10 - 12 hod - se vším jsem počítal a byl jsem celý den doma. Na adresu objednávám pouze když vím, že budu doma, v ostatních případech využívám Parcelshopy, apod.

Mezi 10 - 11 hod. jsem na zahradě a sekám trávu, cca v 10.30 hod. před domem zastaví bílá dodávka s logem PPL, běžím domů rychle pro roušku a když se vratím dodávka PPL je pryč. Žádný telefonát, řidič si zřejmě potřeboval odpočinout u mého domu.

V 10.55 mi přišel email o nedoručení zásilky. Kontaktuji tedy zákaznickou podporu PPL, kde mi bylo řečeno, že po kontrole v interním systému bylo zjištěno, že mi řidič 4x volal - neměl jsem žádný zmeškaný hovor, ani záznam v hlasové schránce, prostě lži !!!

Jelikož následující doručovací den bych už nebyl na adrese, rozhodl jsem se ihned změnit doručení do Parcelshopu. Zvolil jsem Parcelshop mě vyhovující a odeslal. Ve 14.40 hod. jsem obdržel potvrzující email, že zásilka byla uložena v Parcelshopu - ALE v úplně jiném než jsem zvolil !!!


Požadované řešení

Zlepšení služeb - doručování na adresu je katastrofa - tvrdit, že Vám 4x volají - ani zmeškaný hovor, ani záznam v hlasové schránce.

Když změním adresu dodání do Parcelshopu, tak požaduji, aby zboží v tomto daném Parcelshopu bylo - nikoli, že zboží je uloženo v úplně jiném Parceshopu, který má řidič zrovna po cestě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 09:12, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 12:52, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 15:38, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.