Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zakoupil jsem zboží v eshopu a jako dopravce zvolil PPL. Zásilka byla vyexpedována a předána dopravci, o všem jsem dostal zprávu emailem. V den doručení (2. den), mi přišla SMS o času doručení 10 - 12 hod - se vším jsem počítal a byl jsem celý den doma. Na adresu objednávám pouze když vím, že budu doma, v ostatních případech využívám Parcelshopy, apod.
Mezi 10 - 11 hod. jsem na zahradě a sekám trávu, cca v 10.30 hod. před domem zastaví bílá dodávka s logem PPL, běžím domů rychle pro roušku a když se vratím dodávka PPL je pryč. Žádný telefonát, řidič si zřejmě potřeboval odpočinout u mého domu.
V 10.55 mi přišel email o nedoručení zásilky. Kontaktuji tedy zákaznickou podporu PPL, kde mi bylo řečeno, že po kontrole v interním systému bylo zjištěno, že mi řidič 4x volal - neměl jsem žádný zmeškaný hovor, ani záznam v hlasové schránce, prostě lži !!!
Jelikož následující doručovací den bych už nebyl na adrese, rozhodl jsem se ihned změnit doručení do Parcelshopu. Zvolil jsem Parcelshop mě vyhovující a odeslal. Ve 14.40 hod. jsem obdržel potvrzující email, že zásilka byla uložena v Parcelshopu - ALE v úplně jiném než jsem zvolil !!!
Zlepšení služeb - doručování na adresu je katastrofa - tvrdit, že Vám 4x volají - ani zmeškaný hovor, ani záznam v hlasové schránce.
Když změním adresu dodání do Parcelshopu, tak požaduji, aby zboží v tomto daném Parcelshopu bylo - nikoli, že zboží je uloženo v úplně jiném Parceshopu, který má řidič zrovna po cestě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.