Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5088Nedodržování obchodních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2014, před 10 lety

Vojtěch Píža

Znění stížnosti

Česká pošta poskytuje službu s názvem ,,Balík Na poštu,, kde v obchodních podmínkách mimo jiné jasně uvádí: Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.

Bohužel opakovaně již u několikáté zásilky tato garance dodržena nebyla, balík nebyl připraven k vyzvednutí následující pracovní den a při dotazu jak je možné že nejsou dodržovány obchodní podmínky této konkrétní služby mi bylo sděleno, že toho asi mají moc... žádná omluva, žádná sleva nic... jen arogantní odpovědi jak na zákaznické lince, tak na přepážce...

27.11.2014 objednáno zboží na e-shopu, 14:35 prodejce potvrdil předání zásilky přepravci a uvedl číslo balíku dle kterého lze balík sledovat na stránkách přepravce.
27.11.2014 17:06 jsem obdržel SMS od přepravce, že převzali balík do přepravy a že o připravenosti k vyzvednutí budu informován.

28.11.2014 jsem při kontrole na stránkách dopravce zjistil, že balík je stále na překladišti v Praze, což mi bylo i v cca 13:00 potvrzeno pracovnicí infolinky ČP, že se balík se ,,asi zdržel,, na překladišti.


Produkt

Balík na poštu


Požadované řešení

Měla by být poskytnuta sleva, anebo rovnou vráceno poštovné!
Pokud nejsou soustavně schopni dodržovat obchodní podmínky, které si sami stanovili, měli by je změnit a ne se všude chvástat jak jsou spolehliví.
Místo stupidních propagačních akcí by měli finance investovat do zkvalitnění svých služeb (více zaměstnanců v předvánočním období).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 17:53, před 10 lety

Podáním zásilky vzniká dle poštovních podmínek podniku závazek dodat zásilku adresátovi, popřípadě jinému příjemci, a to následujícím způsobem:
a) zásilku u zvolené pošty uložit a připravit k vydání adresátovi od 12 hodin následující pracovní den po dni podání v otvírací době zvolené pošty; to neplatí v případě pošt, u nichž podnik stanovil lhůtu pro připravení zásilky k vydání adresátovi
od 15 hodin v otvírací době zvolené pošty (informace o poštách, u nichž je podnik povinen připravit zásilku k vydání adresátovi od 15 hodin je k dispozici na internetových stránkách podniku (www.ceskaposta.cz),na vyžádání na všech poštách a na bezplatném telefonním
čísle 800 177 889) a v případě zásilek podle bodu 19, které je podnik povinen připravit k
vydání adresátovi nejpozději druhý pracovní den po dni podání;
b)podnik předá adresátovi prostřednictvím krátké textové zprávy (SMS), nebo elektronické zprávy (e-mail), informaci o podání zásilky a o připravení zásilky k vyzvednutí na zvolené poště. V případě zásilky s doplňkovou službou podle bodu 31 bude adresátovi informace o podání zásilky a o připravení zásilky k vyzvednutí na zvolené poště předána
pouze prostřednictvím elektronické zprávy (e-mail).

Dojde-li k podání zásilky později než v čase, který podnik k tomuto účelu vyhlásil, nebo dojde-li k podání zásilky v sobotu, neděli nebo ve státem uznaný svátek, za den podání se za den podání považuje následující pracovní den ( z hlediska běhu lhůty dodání do druhého pracovního dne).

Nebyla-li služba zaviněním podniku uskutečněna, vrátí podnik cenu zaplacenou za službu. Prokáže-li se, že zaviněním podniku nebyla dodržena závazná doba dodání, podnik z uhrazené ceny vrátí částku podle ceníku platného v den podání zásilky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě podzního dodání pošta vyplatí tomu, kdo ji částku uhradil, část ceny za službu dle Ceníku. Tato osoba může rozhodnout o tom, že má být částka vyplacena jiné osobě.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.