Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, naše zkušenost s MALL.cz se týká špatně zaslaného zboží. Manželka si objednala dámský spacák se zapínáním nalevo, dodán byl spacák se zipem napravo. Zboží tedy neodpovídá účelu - nelze propojit se spacákem se zapínáním napravo, který vlastním já. Na žádost o výměnu zboží nám nejdříve bylo nabídnuto vrácení peněz, které jsme odmítli a požadovali dodání správného kusu. Na opakované urgence a po konzultaci s "produktovým specialistou" nám bylo řečeno, že navzdory tomu, že je spacák uveden jako "s levým zipem", podle nich není možné vzhledem ke skladovému systému vyexpedovat spacák s požadovanou stranou zipu, neboť prý mají obě strany stejný EAN kód. V jednom z e-mailů nám pak bylo vysvětleno, že strana zipu je v parametrech uvedena "pouze proto, že systém nedovoluje nechat pole prázdné" a že "kvůli nám mohou nechat do parametrů dopsat, že nelze vybrat stranu zipu. Podotýkám, že spacák je na obalu JASNĚ označen písmenem L nebo R. Celou záležitost jsme pak zevrubně řešili i na Facebookové stránce MALL.cz, viz zde: https://www.facebook.com/mallcz/posts/10203001634777964?comment_id=10203005186346751&reply_comment_id=10203040319185050&offset=0&total_comments=17 Nikdo mi doposud nebyl schopen vysvětlit, proč je nemožné zajít do skladu a vyexpedovat jasně označený spacák s písmenem L. Dokonce jsem ve FB diskusi poskytl i obrázkový návod. Celá záležitost na mne působí jako flagrantní neochota MALL.cz řešit věc konstruktivně a výmluvy na skladový systém absurdní.
https://www.mall.cz/trisezonni-spacaky/husky-ladies-majesty-10oc-ss14-?v=674294001
Výměna zboží a zaslání požadovaného produktu, tedy s LEVÝM zipem. V ideálním případě pak ještě navíc omluva.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Pokud tedy zboží neodpovídá uzavřené kupní smlouvě, je společnost v rámci reklamace povinná tento nesoulad odstranit.
Vážený pane Adame, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se za způsobené potíže. Bohužel nejsme schopni zajistit, zda bude vyskladněn spacák s levým či pravým zapínáním. Víme, že je to problém a již to s dodavatelem řešíme. Od ledna 2015 bychom to chtěli změnit, aby jsme toto mohli našim zákazníkům umožnit.
Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu.
Veronika,
Mall.cz
Dobrý den, Veroniko. My se již, předpokládám, dobře známe z diskuse na Facebooku. Nicméně stejně jako tam jsem se uspokojivého řešení nedočkal.
Mohu vaši informaci o procesu řešení s dodavatelem tedy brát tak, že v dohledné době bude možné identifikovat a vyskladnit správný spacák a budete nám schopni vyřídit tuto reklamaci dle našeho přetrvávajícího požadavku?
S díky a s pozdravem,
Jan Adam
Vzhledem k tomu, že otázka směřuje přímo na společnost, přenecháváme jí možnost reakce.
Společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme proto spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.