Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5089Neschopnost vyhovět reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2014, před 10 lety

Jan Adam

Znění stížnosti

Dobrý den, naše zkušenost s MALL.cz se týká špatně zaslaného zboží. Manželka si objednala dámský spacák se zapínáním nalevo, dodán byl spacák se zipem napravo. Zboží tedy neodpovídá účelu - nelze propojit se spacákem se zapínáním napravo, který vlastním já. Na žádost o výměnu zboží nám nejdříve bylo nabídnuto vrácení peněz, které jsme odmítli a požadovali dodání správného kusu. Na opakované urgence a po konzultaci s "produktovým specialistou" nám bylo řečeno, že navzdory tomu, že je spacák uveden jako "s levým zipem", podle nich není možné vzhledem ke skladovému systému vyexpedovat spacák s požadovanou stranou zipu, neboť prý mají obě strany stejný EAN kód. V jednom z e-mailů nám pak bylo vysvětleno, že strana zipu je v parametrech uvedena "pouze proto, že systém nedovoluje nechat pole prázdné" a že "kvůli nám mohou nechat do parametrů dopsat, že nelze vybrat stranu zipu. Podotýkám, že spacák je na obalu JASNĚ označen písmenem L nebo R. Celou záležitost jsme pak zevrubně řešili i na Facebookové stránce MALL.cz, viz zde: https://www.facebook.com/mallcz/posts/10203001634777964?comment_id=10203005186346751&reply_comment_id=10203040319185050&offset=0&total_comments=17 Nikdo mi doposud nebyl schopen vysvětlit, proč je nemožné zajít do skladu a vyexpedovat jasně označený spacák s písmenem L. Dokonce jsem ve FB diskusi poskytl i obrázkový návod. Celá záležitost na mne působí jako flagrantní neochota MALL.cz řešit věc konstruktivně a výmluvy na skladový systém absurdní.


Produkt

https://www.mall.cz/trisezonni-spacaky/husky-ladies-majesty-10oc-ss14-?v=674294001


Požadované řešení

Výměna zboží a zaslání požadovaného produktu, tedy s LEVÝM zipem. V ideálním případě pak ještě navíc omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 12:17, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Pokud tedy zboží neodpovídá uzavřené kupní smlouvě, je společnost v rámci reklamace povinná tento nesoulad odstranit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2014 10:07, před 10 lety

Vážený pane Adame, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se za způsobené potíže. Bohužel nejsme schopni zajistit, zda bude vyskladněn spacák s levým či pravým zapínáním. Víme, že je to problém a již to s dodavatelem řešíme. Od ledna 2015 bychom to chtěli změnit, aby jsme toto mohli našim zákazníkům umožnit.

Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2015 14:33, před 10 lety


Jan Adam

Dobrý den, Veroniko. My se již, předpokládám, dobře známe z diskuse na Facebooku. Nicméně stejně jako tam jsem se uspokojivého řešení nedočkal.

Mohu vaši informaci o procesu řešení s dodavatelem tedy brát tak, že v dohledné době bude možné identifikovat a vyskladnit správný spacák a budete nám schopni vyřídit tuto reklamaci dle našeho přetrvávajícího požadavku?

S díky a s pozdravem,

Jan Adam

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 13:23, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že otázka směřuje přímo na společnost, přenecháváme jí možnost reakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 15:48, před 10 lety

Společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme proto spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 08:44, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.