Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně se mi stalo, že doručovatel České pošty nedoručil balík, ani nenechal ve schránce lístek s oznámením o uložení na poště. Naposledy se to stalo tento týden. Podle služby Sledování zásilek mám na poště 2 dny uložený balík BX0602224869X, ale ve schránce nebylo žádné upozornění o nezastižení adresáta. Dříve se mi také stalo, že jsem lístek o uložení na poštu sice dostala, ale až den po skončení lhůty uložení a balík se vrátil zpět odesílateli. V minulosti jsem si stěžovala pomocí formuláře ČP, ale přišel mi pouze dopis, že ČP nepochybila, a situace se nezlepšila. Když se chyby opakovaly, stěžovala jsem si také telefonicky. Bylo mi řečeno, že má adresa bude sledována, ale problémy při doručování balíků neustaly. Teď si pokaždě, když mi něco doručuje ČP, hlídám, kdy bylo co odesláno a sama se aktivně zajímám, jestli mi něco neleží na poště. U jiných zásilkových služeb, např. GLS, vše funguje, jak má, a já mám s nimi výbornou zkušenost.
Tímto aktem dávám na vědomí, že jsem hrubě nespokojena se službami České pošty a neobjevila jsem dosud žádnou možnost, jak zjednat nápravu.
Poslední případ: balík BX0602224869X leží na poště Brno 16 a já jsem ve schránce dosud nenašla žádné upozornění na tuto skutečnost. Pokud by mi odesílatel nenapsal, že balík odeslal, vůbec bych to nevěděla.
Chci, aby Česká pošta fungovala. Aby plnila, co nabízí a za co člověk platí.
|
Tweet |
Česká pošta dodá dopis uvedenému adresátovi na adresu uvedenou na dopise. Nebyl-li pokus o dodání poštovní zásilky úspěšný, nebo nebyl-li takový pokus z rozhodnutí podniku učiněn, podnik poštovní zásilku uloží. Adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty.
Pokud tak poštovní doručovatel neučiní, je možné podat stížnost přímo České poště, lze také uplatnit reklamaci dodání. K tomu je však potřeba doložit podácí stvrzenku. Opakuje-li se takové jednání, je možné současně podat stížnost Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.