Společnost


ELVO Hlinsko, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50903Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2021, před 4 lety

Kristýna Vaňousová

Znění stížnosti

21.11. 2018 zakoupila přes e-shop sporilek.cz kuchyňský robot Sencor STM4466GG v hodnotě 5395,- po roce a půl se robot rozbil a já po telefonické komunikaci s obchodem jsem dne 19.11.2020 předala robot do autorizovaného servisu. Robot mi byl vrácen 22.12.2020 s tím že je vše v pořádku. (Tady myslím byla porušena lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů) Vzhledem k tomu že bylo před Vánoci a já doma dvě malé děti, robot jsem vyzkoušela ale tehdy jsem ještě nevěděla na co se zaměřit a tudíž mi přišel v pořádku. Robot jsem po nějaké době opět použila a zjistila že má stále stejnou vadu. Dala jsem ho tam opět 15.3.2021 s tím že je to stále rozbité. Opravovali ho opět do 19.4. 2021 to už jsem věděla na co se zaměřit a jak zjistit závadu ihned. Protože robot šíleně chrčí ale jen při zátěži. Když jsem ho tam opět hned druhý den dovezla se stejnou vadou pán mi řekl že vymění všechno. Nakonec mi byl 21.5.2021 vrácen s tím že je neopravitelný a že mám kontaktovat prodejce s uplatněním nároku na výměnu nebo odstoupení od smlouvy. To jsem také udělala. Paní G. odpovědné vedoucí v obchodě sporilek.cz jsem poslala všechny zakázkové listy ze servisu a fakturu. Po přezkoumání mi paní řekla že moje záruka se vztahovala pouze do první opravy. A že další opravy byly po záruce tudíž mi nic neuznávají a reklamaci že zamítají. Kdyby už tehdy servis napsal že je to neopravitelné tak by mi reklamaci uznat museli. Ale nechápu proč by se na to neměla vztahovat když je na robotů stále stejná chyba. Nikdo ji za tu dobu neodstranil a mě to brání v užívání. Navíc na opravu by měla být 3 měsíce záruka. To také servis uznával jelikož jsem za opravy nic neplatila.


Produkt

Kuchyňský robot Sencor STM 4466GG - dle servisu vadné převody a díly se již nedají sehnat.


Požadované řešení

Uznání reklamace a okamžité odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 12:19, před 4 lety

Práva z vadného plnění je spotřebitelka oprávněna uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. Lhůta, po kterou lze právo z vad uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Spotřebitelka má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděla, resp. dozvědět mohla a měla (§ 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Spotřebitelka ale bude muset prokázat, že věc byla vadná již během prvních 2 let a že o ni nemohla vědět (jedná se o skryté vady). Pokud by spotřebitelka chtěla uplatnit právo z vady, musela by prokázat, že vada byla na věci už v době první reklamace a reklamace tak nebyla provedena řádně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 16:22, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 11:57, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.