Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Od kdy přešel UPC na Vodafone je pořád problém s internetem! To snad už ani není možné.. Od 20h do 7h rána není nic funkční, ani zpráva o poruše, technická podpora nulová, hlas na lince mluví o restartu modemu, který nebyl proveden, přičemž jenom restartujeme, abychom se dobrali alespoň ráno internetu. V dnešní době home office je to žalostné a opravdu už nesnesitelné platit za takovouhle službu. Nejsme to jenom my ale celý barák (troufám si říct i společenství vlastníků několik baráků na Stodulkach) hledá řešení v jiném dodavateli internetu.
Zprovoznění internetu
Okamžitá náprava!!!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Balážová, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím na poradime@vodafone.com. V e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování) a popište situaci. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.