Společnost


CNCworld.cz

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50908Bez kontaktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2021, před 4 lety

Ján Prokaj

Znění stížnosti

V piatok - 28.5.2021 som sa márne snažil telefonicky spojiť s Vašou firmou na Slovensku. Komunikácia so slovenským zástupcom je nepostačujúca.


Produkt

Dňa 12.5.2021 sme zakúpili Laserový ploter CO2 130W v cene 6 404,0€.


Požadované řešení

K uvedenému zariadeniu bola dodaná nekompletná dokumentácia a pri inštalácii boli zistené poruchy.
Chýba: montážny návod, pritom na web stránke uvádzate "POZOR: ku každému plotru pridáme inštrukcie pre uvedenie do prevádzky - napísané tak, aby každý mohol zariadenie spustiť a začať s ním pracovať". Nič také ste nám nedodali.
Poruchy: pohyblivý stôl sa nedá polohovať. V zadnej časti chýba zámok a všimli sme si že stôl nie je v rovnovážnej rovine a podobné nedostatky. Žiadame bezodkladnú nápravu.
Ján Prokaj, zástupca riaditeľa školy
SOŠ drevárska Zvolen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 10:41, před 4 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Pokud prodávající nereaguje na telefonický kontakt, je vhodné ho kontaktovat doporučeným dopisem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 16:03, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 14:21, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.



Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.