Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.10. sděleno "děkujeme Vám za Vaší objednávku č. 1411012717, Vaše objednávka je ve stavu vyřizuje se, to znamená, že je zpracovávána našimi obchodníky.". Napsala jsem (19.11.) dotaz emailem, odpověď žádná. Dne 24.11. se mi podařilo po dlouhém čekání spojit se telefonicky - přislíbeno zaslání zprávy ne email, výsledek ale nulový, zpráva nepřišla
Revoluční 360°rotační mop červený
Zboží bylo objednáno přes slevové portály, ráda bych ho obdržela. Pokud ne (za tehdejší cenu), požadovaůa bych navrácení peněz (Kč 399,-).
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.