Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5091Nedodané zboží - Rotační mop 360° červený

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2014, před 10 lety

Věra Bridlová

Znění stížnosti

Dne 30.10. sděleno "děkujeme Vám za Vaší objednávku č. 1411012717, Vaše objednávka je ve stavu vyřizuje se, to znamená, že je zpracovávána našimi obchodníky.". Napsala jsem (19.11.) dotaz emailem, odpověď žádná. Dne 24.11. se mi podařilo po dlouhém čekání spojit se telefonicky - přislíbeno zaslání zprávy ne email, výsledek ale nulový, zpráva nepřišla


Produkt

Revoluční 360°rotační mop červený


Požadované řešení

Zboží bylo objednáno přes slevové portály, ráda bych ho obdržela. Pokud ne (za tehdejší cenu), požadovaůa bych navrácení peněz (Kč 399,-).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2014 16:56, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 14:34, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.