Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den mám dluh u společnosti Avon který po mě vymáhá společnost Logicaall když mě tato společnost kontaktovala a já na splátky nemám takže jsem se vymlouvala jejich chování je arogantní a dělají s lidi blbce i když jsou to dlužníci jako já tak je třeba se k nim chovat slušně asi to nemají lehké.Takže za tu jejich aroganci jsem prosila i emailem i přes mobil aby můj dluh předaly k exekuci že jsem bezradná a paní po mě zvyšovala hlas že jak si to představuju a podobně ale problém nastal když se mě nemohly dostat peníze oni tak na mě poslaly pana Ing.Ubla který je měl vymoct taky takže jsem volala na společnost Avon kde mi řekly že firma která to vymáhá je společnost Logicall a tato společnost když mě kontaktovaly a zeptala jsem se jestli je možné aby tento dluh měl pan Ing .inspektor Úbl tak mi řekly že to je nějaký podvodník že můžu ji podat trestní oznámení za podvod rozhovor mám nahrán a emaily mám taky kdy sami řekly že vymáhat mohou jen oni sami takže já celá strachy kdo všechno po mě vymáhá stejný dluh jestli se někdo cizí naboural do mých osobních údajů.Kdyz jsem teda sehnala aspoň na splátku pro Logicall poslala ji tak mi přišel email že vlastně na mou osobu poslaly pana Ubla on sami .Tak co je toto za jednání takhle nemohou podvádět lidí ani dlužníky.Na toto všechno mám jak nahrávku rozhovoru tak emaily s jejich společnosti tak toto zapřít nemohou jak mají v oblibě lhát a manipulovat s lidmi!!!Proto jsem se rozhodla to takto řešit.Bude na společnost Logicall podané trestní oznámení a pošlu tam kontrolu s inspekce!!!Když nepomůže ani toto předám vše médiím nahrávky i emaily děkuji Černá
Požadují proto aby se omluvily a uznaly svoji vinu veřejně přestaly s lidi dělat blbce a aby slečny do telefonu přestaly být k lidem arogantní.Muj dluh předat k exekuci.A přestaly mi denně volat !!!!?
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud má spotřebitelka vůči podnikateli skutečně dluh, je povinna ho plnit. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitelka nárok na to, aby byla seznámena s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění, jakož i s oprávněním společnosti daný dluh vůbec vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.