Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
Byl mi přivezen nový spotřebič (lednice) ,
Starý mi bohužel nebyl odvezen - lednice uvnitř zasmrádla zkaženým masem, (jelikož jsem si nevšiml, že v ni něco zůstalo).
Lednice byla umytá vyčistěná jen při otevření byla cejtit.
Pán mi řek, že tohle odvážet nebude, že to nahlásí na dispečink a že z ní teče. Žádná voda netekla.
Rád bych chtěl vyřešit odvoz starého spotřebiče.
Předem děkuji.
Odvoz starého spotřebiče (lednice)
Zdvořile požaduji o odvoz lednice.
Tuto službu jsem si objednal z důvodu, nemám jak jí odvézt.
Budu velice rád když to budeme společně řešit.
Předek děkuji.
|
Tweet |
Společnost Alza umožňuje spotřebitelům bezplatně odevzdat starý spotřebič k likvidaci, pokud si tuto možnost zvolí při výběru způsobu dodání při objednávání nového spotřebiče.
V podmínkách společnosti se lze dočíst, že "Při doručení řidič odveze Váš vysloužilý spotřebič, který musí být odpojen, kompletní a vyčištěn. V případě chladniček nebo mrazniček také zbaven námrazy a vysušen. Ve spotřebiči se nesmí nacházet voda. V případě nedodržení tohoto pokynu má posádka právo starý spotřebič nepřevzít, aby se zabránilo poškození dalších produktů."
Zda je legitimní tento odběr vázat na další podmínky je ovšem tak spornou otázkou, kterou by mohl posoudit pouze dozorový orgán. Přikládáme odkaz, kde se lze dočíst více o této problematice: https://www.mzp.cz/cz/elektrozarizeni
Dobrý den, prosím zákazníka,aby uvedl číslo objednávky nebo dokladu, který s touto situací přímo souvisí. Doklad 2215415752 neobsahuje spotřebič ani službu "odvoz starého spotřebiče". Po zaslání tuto informaci ráda nadále ověřím. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Dobry den , omlouvám se spletl jsem si číslo faktury .
Zde je správné 2215366385
Dobrý den, děkuji Vám za zaslání.
Svoz produktu pro Vás rádi zařídíme v případě, že bude připraven, odpojen, vyčištěn a nebude obsahovat vodu. Děkuji Vám za vyplnění potřebného formuláře a ohledně termínu a dalších podrobností Vás budeme kontaktovat na Váš e-mail.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.