Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zajímalo by mě,jak je možné,že když dojdu na pobočku České pošty se složenkou k proplaceni,je mi zděleno,potažmo moji přítelkyni,která má vyřízenou plnou moc pro vyzvedávání zásilek atd,je jí zděleno,že jí složenku nelze proplatit poňevadž na pobočce neni hotovost.Pokud Vám někdo platí za služby,v tomto případě 45,-Kč za vyběr hotovosti slouženkou,tak by měl dostat to,za co si zaplatil.A ne že někdo musí chodit pro výběr opakovaně.Oni taky někteří lidi chodí do práce.Pak se nedivte,že lidi raději zvolí platbu převodem na účet,čimž logicky přicházíte o zisk.A netvrďte mi,že k dané složence od odesílatele nezískavate hotovost.Konkretně jde o pobočku v Nesovicích,kde,co jsem tak slyšel tento nešvar bývá dost často.Predem dík za odpoveď.
S pozdravem Machálek M.
Výběr hotovosti složenkou
Navýšeni hotovosti na pobočce,nebo vracet poplatek za neprovedenou hrazenou službu.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.